مشتری مداری

مدار مشتری – شهرام عادلی pdf

مدار مشتری - شهرام عادلی

مدار مشتری – شهرام عادلی

چرا مدارِ مشتری؟

ایده ابتدایی این نام گذاری زمانی به ذهن من رسید که تقریبا در ابتدای یک تصمیم گیری مهم و بزرگ برای زندگی حرفه ای و شغلی خود بودم. زمانی که تصمیم گرفتم تمامی دانسته های زندگیم رو از دریچه جدیدی به بوته آزمایش و تحقیق بگذارم و به تمامی پدیده های اطراف خودم با دیدگاهی تازه بنگرم. یکی از اون موارد مبحث بازاریابی و فروش بود که همیشه در نظر من یک موضوع جذاب و دوست داشتنی بوده و هست. اگرچه این مبحث گسترده و جامع، موضوع جدیدی در دنیای کسب و کار بخصوص در میان مدیران صنایع و شرکت های بزرگ نیست اما تعداد نگرش ها و جهت گیریهای موجود در این حیطه تقریبا به تعداد متخصصان آن در دنیای کسب و کار می باشد. به همین دلیل و همچنین به دلیل هیجان نوپایی که در درون خودم برای کنکاش در حیطه بازاریابی و فروش با دیدی تازه حس می کردم؛ وبسایت “مدارِ مشتری” را راه اندازی نمودم.

مدار مشتری - شهرام عادلی

شاید شما هم زمانی که برای اولین بار عبارت “مدارِ مشتری” را شنیدید تعجب کردید چون عبارت آشنایی که در این مورد بارها و بارها به گوش همه ما خورده عبارت “مشتری مدار” و نه “مدارِ مشتری” است و تقریبا همه ما تعریف مشخص و واضحی از آن در ذهن خودمان داریم در حالی که “مدارِ مشتری” برای اکثریت خوانندگان شاید کمی مبهم باشد. اما نگران نباشید چرا که بزودی در جای جای این وبسایت به تفصیل با این عبارت در دنیای بازاریابی و خدمات مشتری آشنا خواهید شد اما همین اندازه بدانید که هر مشتری برای خود مداری دارد که درصورتی که ما به عنوان فروشنده آن مدار را بیابیم و خود را در گردش مستمر در آن مدار به دور مشتری قرار دهیم مورد حمایت همه جانبه مشتری و جاذبه آن قرار خواهیم گرفت و براحتی می توانیم مشتریان و فروش خود را بطور معنی داری افزایش داده و همچنین مشتریان خود را تبدیل به کارمندان و مبلغان سیار کسب و کار خود کنیم و از این طریق محصولات و خدمات خود را بصورت گسترده به مشتریان بالقوه خود معرفی نماییم.

شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها