بازاریابی مدرن و زبان بدن – مایک میکالوویچ pdf

بازاریابی مدرن و زبان بدن – مایک میکالوویچ

واقعیت بازاریابی مدرن و امروزی به ما می‌گوید که بان بدن و تأثیر‌هایش بسیار مهم‌تر از گفت‌و‌گوهای کلامی و صحبت خسته‌کننده است . ما در این مقاله هفت اشتباه رایج بازاریاب‌ها را مطرح می‌کنیم. این اشتباهات همگی مربوط به زبان بدن هستند و شما باید تا‌حد‌امکان از ارتکاب آنها خودداری کنید. البته اشتباهاتی که بازاریاب‌ها مرتکب می‌شوند بیش از این هفت مورد است . در واقع، مدیران می‌توانند این هفت نکته را در اختیار بازاریاب‌هایشان قرار دهند و آنها را با اصول جدید بازاریابی آشتا کنند. شعار بازاریابی مدرن چنین است : «بدن‌هایتان باید بتواند تأثیر مناسبی روی طرف مقابل بگذارند.»

بازاریابی مدرن و زبان بدن – مایک میکالوویچ

زبان بدن یعنی همه رفتارها و کردارهای شما مانند ژست‌ها، حالات صورت، لرزش پاها، تکان‌دادن سر و غیره. اگر زبان بدن شما مناسب باشد، می‌توانید قراردادهای کلان و موفق داشته‌باشید اما اگر هنوز به فکر زبان بدن نیستید، از اصول بازاریابی مدرن بی‌خبر هستید. بازاریابی صرفاً به صحبت‌کردن و قابلیت‌های گفت‌و‌گو با طرف مقابل بستگی ندارد. شما باید بتوانید بدن خود را نیز آموزش دهید. زبان بدن بیشتر از گفت‌و‌گو و صحبت اثر‌گذار است. در‌واقع، رمز اصلی موفقیت در بازاریابی به تأثیر‌گذاری بر طرف مقابل و ایجاد فضای دوستانه بستگی دارد. اگر با اهمیت زبان بدن آ شنا شدید از شما دعوت می‌کنیم با ادامه مطلب همراه ما باشید و با اشتباهات رایج بازاریابان آشنا شوید.

از جمله اشتباهات بازاریابان نگاه‌کردن به صفحه لپ‌تاپ است. وقتی کسی با شما صحبت‌می‌کند، هرگز نباید به صفحه لپ‌تاپ یا مانیتور کامپیوتر نگاه کنید. نگاه‌کردن به لپ‌تاپ به طرف مقابل این پیام را می‌دهد که شما علاقه‌ای به صحبت‌های او ندارید. بسیاری از مدیران رشد بر این باورند که نگاه‌کردن به لپ‌تاپ حتی می‌تواند به‌معنای تکبر و گستاخی نیز باشد. بنابراین برای یادداشت‌برداری نیز بهتر است از کاغذ و قلم استفاده کنید؛ این نوع یادداشت‌برداری جذابیت و تأثیر بیشتری تولید می‌کند.

برای دریافت و مطالعه ادامه مطلب از لینک زیر استفاده نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *