ویدئوی روشهای برخورد با مشتری شاکی

روشهای برخورد با مشتری شاکی

حتماً بارها در هنگام کار با افرادی روبرو شده اید که به هر دلیل رفتاری توهین آمیز و ناسزاوار از خود بروز می دهند.

شما را تهدید می کنند و می خواهند شما را بترسانند و تمام روز شما را خراب می کنند.

در برخورد با چنین افرادی چه باید کرد؟

حقیقت این است که شما باید به امور مختلف رسیدگی کنید و وقت اضافی برای بحث و جدل با این گونه افراد را ندارید،

اما برخورد با مشتریان ناراضی اجتناب ناپذیر است.

با برخورد نامناسب شما وضعیت سخت تر خواهد شد و این به ضرر خود شماست.

پس باید سعی کنید تا به اوضاع مسلط شوید و مشکل را حل کنید.

راهکارهای فراوانی برای این مسئله وجود دارد.

در این ویدئو با نمایش چند مثال به مواردی پرداخته است که مشتری حالت عصبی دارد و عصبانیت خود را متوجه شما می کند.

شناخت و درک آدمهای عصبی باعث می شود که به خود مسلط باشیم و هوشیارانه برخورد کنیم.

برای دانلود ویدئوی روشهای برخورد با مشتری شاکی از لینک زیر استفاده نمایید.

لطفا در صورت وجود مشکل در لینک دانلود در بخش نظرات اطلاع دهید. سپاس.

 

(Visited 267 times, 1 visits today)
4 پاسخ
  1. sasanjogi
    sasanjogi گفته:

    سلام خیلی از لینکها دانلود نمی شوند لطفا پیگیری کنید چون سایت شما واقعا مفید عمل کرده و میشه گفت بهترین سایت هستید در زمینه کاریتون که رواج کتاب خوانی هست.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *