جهش در کسب و کار
جهش در کسب و کار
با پرداختن به 10 عامل کلیدی که در جهش کسبوکارها دخیل هستند شتاب بیشتری به کارتان بدهید!
این همایش تاکنون در بیش از 10 شهر ایران برگزار شده است و فیلم آن بیش از 3 ساعت آموزشی برای مدیران و کارآفرینانی است که میخواهند در کار خودشان جهش ایجاد کنند، یعنی سود خود را حداقل دو برابر سود سال قبل کنند. مبلغ شرکت در این همایش در تهران 128 هزار تومان بود. فیلمی که در اختیارتان قرار میگیرد فیلم همایش برگزار شده در هتل آسمان اصفهان است.
رازهای جهش شرکتهای موفق چیست؟
چرا بسیاری از شرکتها رشدی بسیار کند دارند و برخی دیگر رشدشان جهشی است؟
موارد کلیدی که با پرداختن به آنها جهش بزرگی در کارتان ایجاد میشود کدامند؟
مدیران معمولا تلاش زیادی میکنند، ولی اگر این تلاش بر موارد کلیدی متمرکز نشود معمولا ما را خسته میکند و بازده مناسبی نمیگیریم.
کسبوکار مانند اتومبیلی است که شاید به مرور زمان کاراییاش کم شود. اتومبیل کسب و کارتان را تعمیر کنید و سال را با شتاب بیشتری آغاز کنید.
آموزش مدیریت فروش و بازاریابی-مدیریت اجرایی
سال 1392 میتواند بهترین سال کاری شما باشد، اگر از هماکنون تصمیم بگیرید و به موارد کلیدی بپردازید.
چند مورد کلیدی که باعث جهش کسبوکار میشود:
بهبود فردی و مدیریت زمان
استخدام و مدیریت کارکنان
ساخت سیستم مستقل از مدیر
طراحی چشمانداز و استراتژی مشخص
مهارت یافتن بهترین خریداران ممکن
بازاریابی هدفمند و نتیجهمحور
ساخت سیستمهای پیگیری مشتریان
.
.
.
و موارد دیگری که باعث جهش کسب و کار میشود!
همانطور که در تعاریف اشاره شد، نمیتوان یک تعریف دقیق، از پیشتعیینشده و ثابت از طرح کسب و کار ارائه داد، بلکه طرح کسب و کار میتواند در شرایط مختلف به صورت اقتضایی تعریف شود. طبیعتاً چهارچوب طرح تجاری و نوع و حجم اطلاعات موجود در طرحهای کسب و کار نیز با یکدیگر متفاوت است.
طرحهای کسب و کار ابزار تصمیمگیری هستند. آنها محتوای از پیشتعیینشده و ثابتی ندارند. محتوا و قالب طرح کسب و کار بر اساس اهداف و مخاطب آن تعیین میشود. قاعدهی کلی برای تعیین اطلاعاتی که باید در یک طرح کسب و کار بیایند این است: تمام اطلاعاتی که برای تصمیمگیری در خصوص دنبال کردن یا نکردن یک هدف لازم است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.