روانشناسی فروش برایان تریسی pdf

برایان تریسی «Brian Tracy» نویسنده کتاب روانشناسی فروش در سال ۱۹۴۴م در شارلوت‌تاون کانادا، چشم به جهان گشود.

وی از جمله نویسندگان کتاب‌های خودیاری است که بسیاری از کارهای خود را به صورت کتاب صوتی، ارائه کرده است.

موضوع سمینارها و ارائه‌های او شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است.

در سایت پانته آ کتابهایی از برایان تریسی با عناوین حرف بزن تا برنده شوی ، جادوی جهت دار کردن زندگی  ، قوانین شکست ناپذیر پول ، فکرتان را تغییر دهید ، قورباغه ات را قورت بده و… قرار دارد که پیشنهاد می کنیم آنها را نیز دانلود نمایید و در زندگی خود به کار ببندید.

برایان تریسی

کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی

 دنیای امروز، دنیای ارتباطات است. به همین دلیل مبادی آداب و با نزاکت بودن در درجه اول اهمیت قرار دارد.

اما همچنان که از تغییرات دوران و شیوه سلوک در اجتماعات پویا استقبال می کنیم.

باید به این هنجارهای ارزشمند اجتماعی یعنی آداب معاشرت هم سخت متکی باشیم.

حتی مردمان موفق و با تجربه هم خوب می دانند که به این اطلاعات و توصیه های اجتماعی در زمینه آداب معاشرت نیاز دارند.

اگر نگاهی به پیکره‌ی جامعه مان بیندازیم، می‌بینیم، همه‌ی فعالیت‌هایی که نسل بشر را پیش برده، به وسیله فروش اتفاق افتاده است.

ما وارد قرنی شده‌ایم که دیگر “فروشندگی” یک فعالیت درجه دوم و بدیهی محسوب نمی‌شود بلکه “اولین” و “مهم‌ترین” مهارت لازم برای کسب موفقیت برای تمام افرادی است که کسب و کار خود را دارند و کارآفرین هستند

هدف از تهیه این متن، ارائه یک راهنمای کاربردی برای رفتارهای درست و سنجیده در زندگی شغلی و ایجاد ظرافت و خوشایندی در برخوردهای اجتماعی می باشد.

با دانلود رایگان کتاب روانشناسی فروش مهم ترین مهارت های فروشندگی را برای موفقیت در فروش به شما یاد خواهد داد.

برایان تریسی، در کتاب “روانشناسی فروش” بر عکس سایر کتبی که در مورد فروش خوانده‌اید، به اصلی مهم تر از تکنیک‌ها و مهارت‌های فروش، می‌پردازد.

دانلود رایگان کتاب روانشناسی فروش

 

.

بخشی از کتاب روانشناسی فروش

رئیس جمهور موفق، یک فروشنده موفق است زیرا مهارت انتقال دیدگاه‌هایش را به مردم کشورش دارد

سخنران موفق، یک فروشنده موفق است زیرا توان فروش صحبت‌هایش را به مخاطبینش دارد.

مدیر موفق، یک فروشنده موفق است زیرا مهارت برقراری ارتباط با کارکنانش و نفوذ به قلب آن‌ها را دارد.

والدین موفق، فروشندگانی موفق‌اند زیرا مهارت فروش حرف‌ها و تجاربشان به فرزندشانشان را دارند.

بنابراین، فروش، قلب تپنده‌ی هر فعالیتی است که برای پیشرفت بشر لازم است

فروش” قلب تپنده کسب و کار شماست. اگر این بخش از کسب و کارتان بخوبی فعال باشد، می توانید مطمئن شوید که صاحب یکی از بهترین کسب و کارها هستید.

شما برای فروش موفق به فروشندگان حرفه ای نیاز دارید.

نکته مهمی که وجود دارد این است که تمامی مهارتهای فروش اکتسابی و قابل آموزش اند.

یعنی فروشندگان حرفه ای به دنیا نیامده اند بکله خود را پرورش داده اند و شما نیز با خواندن این کتاب یکی از آنها خواهید شد.

اگر شما صاحب کسب وکار هستید (مهم نیست چه کسب و کاری!!!)، یا اگر کار فروش را دوست دارید و می خواهید در فروش بهترین باشید، باید بدانید که فروش یک علم است.

اگر صاحب کسب و کار هستید باید این اصل مهم را هموار به خود یاد آور شوید که “تا زمانیکه فروش انجام نشده، هیچ نتیجه ای در کسب و کار شما بوجود نیامده است“.

اگر نگاهی به مدیران موفق در جهان بیندازید، متوجه می شوید که تمام آنها کارشان را از فروش آغاز نموده اند و به واسطه ی مهارت در این علم، توانسته اند کسب و کارشان را به سودآوری و موفقیت سوق دهند.

اگر صاحب هر کسب و کار کوچک یا بزرگی هستید، فرقی نمی کند. در هر حال، فروش مهم ترین مهارتی است که کسب و کار شما به آن نیاز دارد.

کارفرآینان موفق، افرادی هستند که به اهمیت کار فروش واقفند.

“آنها قادراند نیازهای بازار هدفشان را شناسایی نموده و محصولی مناسب تولید نموده و آنرا بفروشند.”

در واقع آنها استاد فروش محصول مناسب در بازار مناسب اند.

آنها می دانند که مشتریان، خریدار کالا یا خدمات آنها نیستند بلکه مشتریان فقط می خواهند مشکلاتشان را حل کنند.

بنابراین اگر یک فروشنده حرفه ای هستید، باید بدانید که شما کالا یا خدماتی را نمی فروشید بلکه شما راه حل یک مسئله را می فروشید.

کتاب روانشناسی فروش” را می توان با قدرت، بهترین کتابی که در مورد فروش تا کنون نوشته شده است، برشمرد.

این کتاب با تیزبینی فراوان، اصول حیاتی ای را که یک فروشنده حرفه ای برای متحول ساختنِ زندگی مالی اش به آن نیاز دارد را با موشکافی و وسواسِ خاصی آموزش داده است.

با خواندن اصول این کتاب و بکارگیری این اصول ساده اما حیاتی در کسب و کارتان، نه تنها تحولی عظیم در فروش و درآمدتان بوجود می آورید.

بلکه خوشحالی و آرامش خود را در این می بینید که یک فروشنده هستید.

زیرا فروشنده گان مهم ترین عنصر پیشرفت در هر کسب و کار، سازمان، کشور و قاره ای هستند.

آنها هستند که جهان را تغییر داده و همواره راه هایی تازه برای بشریت باز می کنند.

“زیرا آنها فروشندگان راه حل های بهتر برای مسائل بشر هستند.”

در جای دیگری از کتاب آمده است:

نویسنده معتقد است هر کسی در هر شغلی به نوعی فروشنده است.

از استاد دانشگاه گرفته تا مدیر، مهندس، پزشک، نویسنده، سیاستمدار، دانشجو، کارمند، کاسب و…

در واقع هر کسی در هر شغلی و با هر جایگاهی مشغول فروختن یک محصول یا خدمت است.

از جایگاه یک رئیس جمهور گرفته تا عادی ترین فرد جامعه، همه تلاش می کنند تا با اعمال و گفتار خویش، مخاطب یا مخاطبین خود را تحت تأثیر قرار دهند.

foroosh

دلایل تمایز کتاب روانشناسی فروش با سایر کتابهابا موضوع فروش از نگاه مؤلف

” کتابهای موجود در ایران در زمینه فروشندگی اغلب ترجمه کتابهای خارجی بوده و بیشتر جنبه آکادمیک و تئوری دارند.

تعدادی از آنها آنقدر حجیم و پیچیده نوشته شده اند که خواننده را دچار سرگیجه می کنند و خواننده در میانه راه آن را رها می کند.

عیب بزرگ آنها این است که اغلب نه تنها با فرهنگ ایران سازگاری ندارند.

بلکه بعضی مواقع در تضاد با آن نیز هستند و به کارگیری آنها نتایج معکوس و زیانباری دارند.

در کتابهایی که توسط متخصصین روانشناسی با گرایش موفقیت در فروش به نگارش درآمده اند، کمتر به مطالب تکنیکی و تخـصصی بـازاریـابـی و فـروش پرداخته اند.

از طرفی دیگر، کتابهایی که در زمینه بازاریابی و فروش به نگارش درآمده اند، به عوامل روانشناسی مؤثر بر موفقیت در فروش نپرداخته اند.

نویسنده اضافه می کند؛

با توجه به تجربیات ۲۰ ساله در زمینه فروشندگی حرفه ای، بازاریابی، مدیریت شرکتهای تولیدی وتجارتی و تحصیل در دانشگاه؛ به فرهنگ، رفتار و حساسیت های مشتریان ایرانی شناخت نسبتاً خوبی پیدا کرده ام.

در کتاب روانشناسی فروش متغیر های تکنیکی و تخصصی فروش را با مؤلفه های روانشناسی، متناسب با فرهنگ بومی مردم ایران، تلفیق نموده ام.

تا با فرهنگ مردم ایران سازگاری داشته باشد.

برای اینکه کاملاً جنبه کاربردی داشته باشد به زبان مردم و با ادبیات بسیار ساده و روان نوشته شده است.

و از به کاربردن اصطلاحات پیچیده که بیشتر مناسب مباحث دانشگاهی است، پرهیز نموده ام.

به گونه ای که هرکسی باهرسطح دانش می تواند ازآن بهره ببرد.

یکی از ویژگی های کتاب روانشناسی فروش این است که مطالب به ۶۵ بند مجزا تقسیم شده است.

بگونه ای که شما می توانید هر کدام از آنها را به طور جداگانه به کار گیرید.

و شاهد افزایش مهارت و پیشرفت خود باشید.

اکیداً توصیه می شود برای دانلود فایلها از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید.

در غیر اینصورت امکان دانلود نشدن کامل فایل ها وجود دارد.

دانلود Internet Download Manager نسخه ویندوز

دانلود Internet Download Manager نسخه اندروید

برای خارج کردن بسته دانلودی از حالت فشرده احتمالاً به برنامه های زیر نیاز دارید:

دانلود WINRAR نسخه ویندوز

دانلود WINRAR نسخه اندروید

کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی را از لینک زیردانلود نمایید.

(Visited 4,750 times, 1 visits today)


8 پاسخ
    • اکرم رضایی
      اکرم رضایی گفته:

      با سلام
      فعلاً موجود نیست
      میتوید در بخش درخواست کتاب اعلام کنید تا در لیست تهیه قرار بگیره

      پاسخ
  1. حمید
    حمید گفته:

    سلام
    و تشکر فراون بسیار کتاب مفیدی است در صورت امکان کتابهای صوتی بیشتر آپلود کنید . اگر صوتی این کتاب قرار داده شود واقعا کار فوق العاده ای است.

    پاسخ
  2. سحرسالاری
    سحرسالاری گفته:

    ممنونم و خداقوت دوستدارم از این نویسنده کتب بیشتری رو بزارین خیلی کمکم کرد تو کارم ممنون بازم

    پاسخ
  3. وحید فغفوری
    وحید فغفوری گفته:

    با سلام و خداقوت خدمت مدیریت وبسایت :
    بنده یه درخواستی دارم. لطفا” فایل صوتی کتاب روانشناسی فروش آقای بریان تریسی رو هم تو سایت قراربدین.
    ممنون وسپاسگزارم
    وحید فغفوری

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *