شکست نام های تجاری – مت هیگ pdf

شکست نام های تجاری – مت هیگ

گرچه امروزه ساخت برند اهمیتی به مراتب افزون‌تر از قبل دارد. بازهم شرکت‌ها در این مسیر به بیراهه می‌روند. کاملاً واضح است که شرکت‌ها از اشتباهات یکدیگر درس نمی‌گیرند و حتی برعکس، آن‌ها را تکرار می‌کنند. شکست یک بیماری مسری است.

کاملاً واضح است که شرکت‌ها از اشتباهات یکدیگر درس نمی‌گیرند و حتی برعکس، آن‌ها را تکرار می‌کنند. شکست یک بیماری مسری است.

شکست نام های تجاری - مت هیگ

هدف کتاب شکست نام‌های تجاری، بررسی دامنه گسترده و متنوع دلایل شکست برندها، برای اجتناب از این شرایط است. مسایلی چون فراموشی برند، خودبینی برند، جنون خود بزرگ بینی برند، فریبکاری برند، استهلاک برند بدبینی برند و نامربوط بودن آن، می‌توانند علل شکست‌های برندهای برتر دنیا باشند.

به گفته ناشر کتاب تجارب و آموزه‌های حاصل از شکست‌ها، به مراتب بیش از موفقیت‌ها است. کتاب شکست‌های نام‌های تجاری گنجینه توصیه‌های هشداردهنده و سودمندی است که شما همواره از آن غافل بوده‌اید.

این کتاب خلاصه‌ای است از خطاهای عبرت آموز و تاریخی در خصوص ساخت برند. کتاب شکست نام های تجاری، کتابی است بسیار عبرت آموز که داستان شکست ۱۰۰ برند مختلف را گردآوری نموده تا خواننده با مطالعه آن بتواند هوشیاری خود در مدیریت برند را افزایش داده و خطرات پنهان را با دقت بیشتری تشخیص دهد. به عبارت دیگر یک مدیر برند با مطالعه و تامل در کتاب شکست نام های تجاری می تواند برند خود را بیمه نماید.
مت هیگ برندهای مورد بررسی در کتاب را در دسته های بارزترین نمونه های شکست، شکست ایده ها، شکست در بسط برند، شکست در حوزه روابط عمومی، شکست های فرهنگی، شکست چهره ها، شکست در تجدید برند، شکست در حوزه اینترنت و برندهای رو به انقراض تقسیم بندی نموده است.

(Visited 117 times, 1 visits today)


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *