فایل صوتی نحوه برخورد با مشتری عصبانی

اگر کسب و کاری را اداره می کنید که در ارتباط زیادی با مشتریان است لازم و ضروری است که روش ها و نحوه برخورد با مشتری عصبانی را بدانید چرا که به احتمال زیاد هرچندوقت یکبار با مشتری ناراضی و شاکی هم روبرو بشوید! روشهای برخورد با یک مشتری شاکی و عصبانی باید چگونه باشد؟

حتماً بارها در هنگام کار با افرادی روبرو شده‌اید که به علت نامعلوم یا نامعقول رفتاری توهین‌آمیز و ناشایست از خود بروز می‌دهند. شما را تهدید می‌کنند و می‌خواهند شما را بترسانند و تمام روز شما را خراب می‌کنند. اما در برخورد با چنین افرادی چه باید کرد؟

حقیقت این است که شما باید به امور مختلف رسیدگی کنید و وقت اضافی برای بحث و جدل با این‌گونه افراد را ندارید، اما برخورد با مشتریان ناراضی اجتناب‌ناپذیر است. پس باید سعی کنید تا به اوضاع مسلط شوید و مشکل را حل کنید.

پیشنهاد می کنیم کتاب ها و ویدئوهای موجود در بخش مشتری مداری در سایت پانته آشاپ را مشاهده نمایید و مطلب مورد نظر خود را دانلود نمایید.

نحوه برخورد با مشتری عصبانی

فایل صوتی نحوه برخورد با مشتری عصبانی

برای همه ما کاملا طبیعی است که گاه عصبانی شویم همچنین مشتری عصبانی نیز در همه ی سازمان ها و شرکت ها وجود دارد.

در این فایل صوتی شما با انواع عصبانیت ارباب رجوع ها و راه کارهای برخورد با آنها آشنا خواهید شد.
به طور کلی ارباب رجوع عصبانی به 3 دسته مشخص تقسیم می شوند :
1-عصبانیت کنترل شده
2-عصبانیت بروز کرده
3-عصابنیت غیر معقول

در این فایل صوتی با مثال زدن نمونه هایی با انواع عصبانیت های گفته شده و راه کار های متناسب با آن آشنا می شوید تا بتوانید در هر کدام از این دسته ها عصبانیت مشتری خود را کنترل کنید و علاوه بر آرام کردن آنها حرفتان را با او در میان بگذارید پس برای استفاده از این راهکار ها در دانلود این فایل صوتی تردید نداشته باشید.

بخشی از فایل صوتی نحوه برخورد با مشتری عصبانی

عصبانیت کنترل شده

عصبانیت کنترل شده ملایمترین شکل از عصبانیت است .

برای برخورد در این حالت باید به شخصیت ارباب رجوع یا مشتری عصبانی احترام بگذارید ، کوشش کنید نظر آنان را درک کنید ، موقعیت خود را بیان کنید بگذارید مراجعه کننده بداند که از موضوع آگاه هستید و مراجعه کننده را با پیامدهای احتمالی برخوردش روبرو سازید.

اکیداً توصیه می شود برای دانلود فایلها از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید.

در غیر اینصورت امکان دانلود نشدن کامل فایل ها وجود دارد.

دانلود Internet Download Manager نسخه ویندوز

دانلود Internet Download Manager نسخه اندروید

برای خارج کردن بسته دانلودی از حالت فشرده احتمالاً به برنامه های زیر نیاز دارید:

دانلود WINRAR نسخه ویندوز

دانلود WINRAR نسخه اندروید

فایل صوتی  نحوه برخورد با مشتری عصبانی  را از لینک زیر دانلود نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *