مقاله رایگان 101نکته کاربردی در مشتری مداری pdf

دانلود رایگان 101 نکته مشتری مداری

در این مقاله با نکات ارزشمندی در زمینه مشتری مداری آششنا خواهید شد نکاتی از قبیل :

  • حتي اگر مشتري شما يك سازمان بزرگ است، آن را به عنوان فرد در نظر بگيريد.
  • ده نفر از بهترين مشتريان خود را انتخاب كنيد و به طور مرتب با آنها به بحث و تبادل نظر بپردازيد.
  • هميشه از مشتريانتان در مورد نحوه پيشرفت كارشان سؤال كنيد.
  • با افرادي كه رابط ميان شما و مشتري نهايي هستند وارد مذاكره شويد.

101نکته کاربردی در مشتری مداری

  • هر يك از مشتريان يك منبع اطلاعاتي مفيد هستند
  • مشتريان را با توجه به منطقه، تعداد، يا پتانسيل رشد آنها دسته بندي كنيد
  • از همكارتان بخواهيد تا بی طرفانه نظر خود را نسبت به دسته بندي هايي كه انجام داده ايد ابراز كند.
  • ايده آل مشتري را شناسايي كنيد،
  • هنگام مرور كارنامه عملكرد خود، از ديد مشتري به آن نگاه كنيد
  • هميشه به وعده خود عمل كنيد.
  • در صورت اعمال هر گونه تغييري مشتريان را نيز مطلع كنيد
  • كليه تجارب موفقيت آميز گروه را ثبت كنيد
  • در قبال برآورده كردن انتظارات مشتري مسئوليت پذير باشيد.
  • به تأثيراتي كه ممكن است يك تصميم بر روي مشتريان از خود به جا بگذارد توجه كنيد.
  • از مشتريان به دليل اين كه از شما خريد كرده اند تشكر كنيد
  • هنگام جلسه با مشتري چند دقيقه زودتر حاضر شويد.
  • پس از تحقق هر مورد فروش، دلايل موفقيت خود را تجزيه و تحليل كنيد.
(Visited 34 times, 1 visits today)


2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *