نحوه رفتار و کنترل صحیح کارمندان pdf

نحوه رفتار و کنترل صحیح کارمندان

نحوه رفتار و کنترل صحیح کارمندان

نحوه رفتار و کنترل صحیح کارمندان
کارمندان یک مجموعه به عنوان یک بخش مهم از زیر ساخت های آن مجموعه بشمار می روند. آنها هم مانند خریداران از اقشار عادی جامعه بوده و باید با آنها برخورد درستی شود. در این مقاله روی صحبتمان با کارفرمایان بوده و قصد داریم تا آنها را با روش هایی آشنا کنیم که به واسطه آن بتوانند برخورد بهتری با کارکنان خود داشته ضمن کنترل صحیح کارمندان آنها را نیز خوشحالتر نگه دارند .
کارکنان به نوبه خود به عنوان نوع دیگری از مشتری (خریدار) شناخته می شوند با این تفاوت که شما یک موقعیت شغلی را به آنها می فروشید. تنها چیزی که کمی عجیب است این است که آنها از شما پول می خرند و در ازای آن برایتان کار انجام می دهند. به هر حال این هم خود نوعی تجارت است. ارتباط طولانی مدت با یک مشتری ثابت، می تواند سود بالایی به شما برساند. هر چه بهتر با آنها کنار بیایید در نتیجه معامله بهتری نیز خواهید داشت .

نیازهای یک کارمند
آنها از شما انتظار دارند که با رعایت ادب و احترام برخورد کنید. باید به ارزش هایشان احترام بگذارید، به حریم شخصی لطمه وارد نسازید، و اجازه دهید کاری را که از عهده آن بر می آیند خودشان به تنهایی انجام دهند .

زندگی خصوصی کارمند
باید همواره به این مسئله توجه داشته باشید که کارمندان شما زندگی خصوصی خودشان را دارند. شغل آنها همه زندگیشان نیست. یکی از دوستان من قصد ادامه تحصیل داشت، اما کارفرمای او کلیه کارکنان را ملزم کرده بود که آخر هفته ها نیز به شرکت بیایند. او به کارفرمای خود گفت: “من نمی توانم روزهای پنج شنبه و جمعه را کارکنم چرا که باید سر کلاس های درسی ام حاضر شوم.” کارفرما در پاسخ به او گفت که باید برنامه اش را تغییر دهد. او نمی توانست این شرایط را بپذیرد و تا مرز بیرون آمدن از شرکت نیز پیش رفت.

 

(Visited 308 times, 1 visits today)


1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *