پیامکی بنویسید که هرگز پاک نشود – عبدالرزاق باباخانی pdf

پیامکی بنویسید که هرگز پاک نشود – عبدالرزاق باباخانی

مخاطب این کتاب صاحبان کسب و کار، مدیران بازاریابی، مدیران روابط عمومی و تمامی کسانی که محصول یا خدماتی دارند و می خواهند با کمترین هزینه آن را بفروش برسانند، می باشد.
در این کتاب با 10 نکته شگفت انگیز آشنا می شوید که به راحتی می توانید پیامکی بنویسید که هرگز پاک نشود و فروشتان را افزایش دهد.
پیامکی بنویسید که هرگز پاک نشود - عبدالرزاق باباخانی
به طور کلی اگر منظور از پیامک تبلیغاتی، پیامک های موجود و رایجی است که هر لحظه به گوشی ها ارسال می شود باید بگویم اغلب بی اثر و در پاره ای از اوقات مزاحم هستند. ولی اگر پیامک با رعایت اصول و قواعد علم پیام نویسی تهیه شود و در زمان مناسب برای مخاطب ارسال گردد بدون شک پذیرفته شده و مخاطب را درگیر پیام می کند.
شما چه فکر می کنید؟
آیا نوشتن پیام نیاز به مهارت و هنر خاصی دارد؟
آیا این همه تغییرات در سلیقه، خواست و دیدگاه مخاطبین وقت آن نرسیده که ادبیات و ساختار پیامک نویسی مان را اصلاح کنیم؟
همان طور که می دانید نوشتن پیام تبلیغاتی یک علم آمیخته با هنر است. علم چیدن خلاقانه کلمات مرتب و مناسب برای جلب توجه و در نهایت انجام کاری مشخص توسط مشتریان ما است. مثل خرید یا رفتن به گردهمایی. ما اگر به مشتریانمان چیزی بدهیم که به ندرت از رقیبان ما دریافت می کنند، هرگز پیام ما را پاک نخواهند کرد.
اولین قدم برای نوشتن یک پیام تبلیغاتی قرار گرفتن در یک وضعیت خوب احساسی است. اگر خسته هستید یا اینکه استرس دارید اصلا پیامی ننویسید چون پیام خوبی نخواهید نوشت. ساده ترین راه برای آماده شدن، چند دقیقه ورزش کردن است و اگر راه پله ای در محل کار یا اطراف آن دارید چند بار با شتاب بالا و پایین بروید تا استرس از شما دور شود.
(Visited 22 times, 1 visits today)


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *