دانلود رایگان کتاب چگونه در قلب مشتری نفوذ کنیم سید جواد مرتضایی
یکی از دغدغه های اصلی صاحبان مشاغل آزاد این است که چگونه در دل مشتری ها نفوذ کنند و مشتریان دائمی خود را داشته باشند.
قدم اول در جذب مشتری طرز برخورد شماست. در دیدار اول خوشرو باشید ، در سلام کردن پیش قدم شوید ، اعتماد او را نسبت به خود برانگیزید. با صمیمیت با مشتری صحبت کنید ولی همواره متانت و وقار را فراموش نکنید.رفتار دور از متانت باعث دلزدگی مشتری می شود.
گام دوم نوع پاسخگویی شما به مشتری است که باید با مشتری در نهایت احترام و ادب صحبت کرد.
گام سوم که در میان بسیاری از افراد رایج است اینکه از بدگویی نسبت به کالای دیگر و نامرغوب جلوه دادن آن بپرهیزید.
گام چهارم به خاطر سپردن قیافه مشتری است که با یاداوری اینکه فرد از مشتریان خوب شماست باعث دلگرمی او میشوید.
گام پنجم صحبت کردن با مشتری در زمان حضور در مغازه شما و ارائه اطلاعات از کالاها و اجناس است.
گام ششم نوع پوشش ظاهری و بهداشت شخصی شماست. این یکی از مهمترین عوامل جب مشتری است که اغلب به آن توجهی نمی شود.
گام هفتم مرتب بودن فروشگاه و نوع دکوراسیون است. هر چه فروشگاه تمیزتر و مرتب تر و دارای دکوراسیون شیک تر باشد جذب مشتری آسان تر است.
گام نهم ارزش دادن به مشتری است زیاد با او سر قیمت جر و بحث نکنید.
گام دهم این است که غروز خود را کنار بگذارید و برای مشتری ارزش قائل بوده و او را حقیر نشمارید. با این کار مشتری با شما احساس راحتی کرده و از خرید از شما لذت می برد.
سلام . چه کتاب های مفیدی دیگه ای رو برای فروش حرفه ای پیشنهاد میکنید؟