کتاب رایگان چگونه در قلب مشتری نفوذ کنیم –سید جواد مرتضایی pdf

دانلود رایگان کتاب چگونه در قلب مشتری نفوذ کنیم سید جواد مرتضایی

یکی از دغدغه های اصلی صاحبان مشاغل آزاد این است که چگونه در دل مشتری ها نفوذ کنند و مشتریان دائمی خود را داشته باشند.

قدم اول در جذب مشتری طرز برخورد شماست. در دیدار اول خوشرو باشید ، در سلام کردن پیش قدم شوید ، اعتماد او را نسبت به خود برانگیزید. با صمیمیت با مشتری صحبت کنید ولی همواره متانت و وقار را فراموش نکنید.رفتار دور از متانت باعث دلزدگی مشتری می شود.

چگونه در قلب مشتری نفوذ کنیم –سید جواد مرتضایی

گام دوم نوع پاسخگویی شما به مشتری است که باید با مشتری در نهایت احترام و ادب صحبت کرد.

گام سوم که در میان بسیاری از افراد رایج است اینکه از بدگویی نسبت به کالای دیگر و نامرغوب جلوه دادن آن بپرهیزید.

گام چهارم به خاطر سپردن قیافه مشتری است که با یاداوری اینکه فرد از مشتریان خوب شماست باعث دلگرمی او میشوید.

گام پنجم صحبت کردن با مشتری در زمان حضور در مغازه شما و ارائه اطلاعات از کالاها و اجناس است.

گام ششم نوع پوشش ظاهری و بهداشت شخصی شماست. این یکی از مهمترین عوامل جب مشتری است که اغلب به آن توجهی نمی شود.

گام هفتم مرتب بودن فروشگاه و نوع دکوراسیون است. هر چه فروشگاه تمیزتر و مرتب تر و دارای دکوراسیون شیک تر باشد جذب مشتری آسان تر است.

گام نهم ارزش دادن به مشتری است زیاد با او سر قیمت جر و بحث نکنید.

گام دهم این است که غروز خود را کنار بگذارید و برای مشتری ارزش قائل بوده و او را حقیر نشمارید. با این کار مشتری با شما احساس راحتی کرده و از خرید از شما لذت می برد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *