کارآفرینی دیجیتالی 1 pdf
کارآفرینی دیجیتالی 1
شاید برای خیلی از کاربران، این سؤال پیش آمده باشد که با چه ایدههایی میتوان کسب و کار خوب در فضای مجازی راه اندازی کرد و کارآفرینی دیجیتالی انجام داد و با ثبت دامنه و انتخاب سرور مطلوب، این کسب و کار را به پیش برد. ما قبلاً، در بخش مبانی کارآفرینی دیجیتالی، صدها نکته درباره اصول و مبانی راه اندازی یک پرتال موفق را تشریح کردیم.
100 ایده خوب برای کاربران خوب. فرصتی عالی برای راه اندازی کسب و کارهایی هست که کم تر در بازار چند ده میلیونی پرتالهای اینترنت، به آن پرداخته شده است. تجربه نشان داد، کسب و کارهای اینترنتی که ایدههای جالب و خلاقانه ای را در اختیار مخاطبان این سرزمین دیجیتالی قرار میدهند، نه تنها درآمد بیش تر و کسب و کار قوی تر دارند، بلکه، برای مدت زمان طولانی، میتوانند طیف گسترده ای از مخاطبان را با خود همراه کنند. این همراهی طیف زیادی از مخاطبان در وب، یک برگ برنده محسوب میشود که کم تر پرتالی در اینترنت، میتواند چنین قابلیت و ظرفیتی را برای بلند مدت حفظ کند.
اگر مشاهده میکنید که پرتالهایی چون فیس بوک، توییتر، گوگل و حتی آمازون، در صدر پر بینندهترین و پر مخاطبترین سایتهای وب هستند، یکی از دلایل عمدهاش، توجه به همین نکته میباشد. وقتی بتواند خلاقیت دیجیتالی (digital creativity) را با ابزارهای این عرصه همراه کنید، مخاطبان، وفاداری خود را به کسب و کار شما به اثبات میرسانند. اثبات رساندن آنها نیز، با ایجاد کد کاربری و همراهی دائمی و همیشگی و به اشتراک گذاشتن مطالب خود در پرتال شما با دیگران همراه میشود.
درآمد زایی مولد یعنی این که شما بتوانید از طریق پرتال خود، بستری فراهم کنید تا دیگران نیز در کسب و کارها و سلایق مختلف، بتوانند برای توسعه فعالیت خود اقدام کنند. مانند گروههایی که در فیس بوک راه اندازی میشود یا فرصتهایی که یوتیوب در اختیار شرکتهای تبلیغاتی برای پخش ویدئو اینترنتی میدهد یا پرتالهایی که به برندهای (brand) مطرح جهان، فرصت معرفی محصولات و خدمات در فضای مالتی مدیا میدهند. همه اینها، فرصت آفرین و فرصت ساز است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.