کارآفرینی دیجیتالی 3 pdf

کارآفرینی دیجیتالی 3

در بخش اول و دوم این کتاب، 20 ایده دیجیتالی جالب معرفی شد. در این گفتار نیز به معرفی ایده‌های دیگری می‌پردازیم و چندین الگوی موفق تجاری ایرانی و خارجی را به علاقمندان معرفی می‌کنیم.

تصور کنید اطلاعات 2000 شرکت در زمینه‌های مختلف را در پرتال خود به صورت متنی و تصویری در 2000 صفحه به زبان فارسی منتشر کردید. صد درصد این محتواها مورد استقبال موتورهای جست وجو قرار می‌گیرد و برای شما، کاربر و مخاطب به همراه می‌آورد. هر اندازه این اطلاعات غنی شده و حرفه ای باشد و شیوه‌های بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جوی فضول وب را رعایت کرده باشید، مخاطب پذیری شما افزایش می‌یابد. این راه ساده ای برای تولید محتوا و به اشتراک گذاری اطلاعات است.

کارآفرینی دیجیتالی 3

خیلی‌ها درباره شرکت ایکس اطلاعات دارند. اما نمی‌دانند که شرکت ایکس، پرتال‌هایی برای کارآموزی و بورسیه تحصیلی به دانشجویان و پروژه‌های تحقیقاتی گوناگون برای علاقمندان دارد. این اطلاعات خاص را شما شناسایی و در دایرکتوری اطلاعاتی خود منتشر کنید. چرا که شما فرصت شناس دیجیتالی هستید! مهم این هست که شما بتوانید، موضوعات جالبی را که خیلی از پرتال‌ها به آن توجه نمی‌کنند، در دسته بندی‌های مختلف، در پرتال خود ارائه کنید. این ایده دیجیتالی ارزنده را در ذهن داشته باشید. دیلی فاینانس، ایده خوبی هست.

سایت‌های صنعتی و بازرگانی مختلف کشور، درعرصه های گوناگون، اخباری دارند که معمولاً مد نظر خبرگزاری‌ها و کاربران مختلف وب قرار نمی‌گیرد، اما محتوای مهمی هستند که مناسب قشر زیادی از افراد است. مثلاً فعلان بانک، فلان مسابقه را برگزار می‌کند یا فلان شرکت، از فلان ایده‌ها حمایت می‌کند یا فلان کارخانه، اطلاعات فلان موضوع را در پرتال خود منتشر کرد یا ویدئو رونمایی از فلان دستگاه یا کتاب یا سرویس جدید فلان مجموعه، منتشر شد. این‌ها را شما می‌توانید در یک پرتال صنعتی یا تجاری دسته بندی کرده و منتشر کنید. در بخش اول این سلسله مطالب، به اهمیت مجلات سبک زندگی دیجیتالی اشاره کردیم. این مجله، می‌تواند رویکرد تخصصی هم داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *