کتاب رایگان به کارمندانتان اعتماد کنید pdf

به کارمندانتان اعتماد کنید

آمار موجود درمورد ارزش سالانه سرقت های کارمندان از ۵۰ بیلیون دلار تا ۶۶۰ بیلیون دلار از فعالیت هایی مثل سرقت، اختلاس، دست بردن در ساعات کار، دزدی طراحی محصولات و اسرار تجارت است.

من شدیداً باور دارم که اکثر افراد ذاتاً خوب، نجیب و قابل اعتماد هستند. این را هم می دانم که فقط رفتار غیراخلاقی یک نفر میتواند آسیب مالی و قانونی به یک بیزنس بزند. اما چه می توانید بکنید؟ چطور می توانید هم از کارمندان صادق و هم از بیزنستان محافظت کنید؟ در این مقاله توصیه هایی برایتان آورده ایم.

به کارمندانتان اعتماد کنید

  • کارمندان صادق استخدام کنید
  • یک برنامه ضد سرقت اجرا کنید
  • بیمه کلاه برداری

سرقت کارمندان مشکل بسیار بزرگی است. مدیران باهوش راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از آن استفاده می کنند. سیاست ها و راهکارهایی که به کار می بندید باید با شرکت شما هماهنگ باشد. خیلی ها بدشان نمی آید که در این زمینه نصیحتتان کنند اما اول و آخر این شما هستید که باید اعتماد کنید.

آیا کارمندانتان به شما اعتماد دارند؟

  • احتمالاً نه. آنها به همکارانشان اعتماد می کنند اما به شما نه. آنها بااینکه شغلشان را خیلی دوست دارند اما اعتقاد ندارند که مدیرشان بهترین تصمیم ها را می گیرد. این مسئله مخصوصاً درمواردی که این تصمیم درمورد آنها باشد بیشتر صدق می کند.
  • دو سوال هست که باید به آن فکر کنید:
  • ۱) آیا برایتان مهم است که کارمندانتان به شما اعتماد داشته باشند؟
  • ۲) از کجا می توانید بفهمید؟
  • فکر کنم پاسخ به سوال اول برایتان راحت تر باشد. بله – مطمئناً برایتان مهم است. دو دلیل عمده اهمیت آن به عملکرد و سود بستگی دارد.

اعتماد گرفتنی است. به دست آوردن اعتماد کارمندانتان وقت می برد اما شما هم می توانید جزء مدیران موفقی باشید که کارمندانشان به آنها اعتماد دارند و این مسئله عملکرد و سودشان را چندین برابر می کند. به آنها نشان دهید که می توانند به شما اعتماد کنند که مصلحتشان را می خواهید و خواهید دید که چقدر سریع اعتمادشان به شما جلب می شود.

(Visited 113 times, 1 visits today)


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *