کتاب رایگان مدیریت ارتباط با مشتری مهدی لطفی pdf

دانلود رایگان کتاب مدیریت ارتباط با مشتری مهدی لطفی

کسب و کارهای امروزی شرايط رقابتی بسیار پیچیده ای را تجربه می کنند. اين شرايط سبب شده است که شرکتها در هر کسب و کاری که هستند به دنبال راهکارهای نوين و مبتکرانه برای استفاده از فرصت های ناديده شده توسط رقبا و ايجاد مزيت رقابتی پايدار بمنظور افزايش سود باشند. برای رسیدن به اين هدف سازمان ها ناگزيرند تا از استراتژيها، ابزارها و سیستمهای نوين در حوزه مديريت کسب و کار استفاده نمايند.

مدیریت ارتباط با مشتری مهدی لطفی

از آنجائیکه سیستم CRM سابقه زيادی در ايران ندارد، اين امکان وجود دارد که برخی از جنبه های آن برای مديران ارشد سازمانها شفاف نبوده و کاربردهای وسیع آن شناخته شده نباشد.

CRM سیستمی جهت گردآوری و يکپارچه سازی اطالعات، فعالیتها و فرآيندهای مرتبط با مشتريان، تامین کنندگان، شرکای تجاری و سازمانهای زيرمجموعه به منظور تجزيه و تحلیل و بهره برداری مؤثر و هدفمند از آنهاست. اين اطلاعات و فرآيندها میتواند در رابطه با فروش، بازاريابی، خدمات، پشتیبانی، نیازها و حساسیتهای بازار و … باشد.

CRM اين امکان را در اختیار سازمان قرار می دهد تا فرصت های بالقوه در ارتباط با مشتريان را به منبع درآمد تبديل کند. در واقع CRM يک استراتژی کسب و کار است که هدف آن بهینه سازی فرآيندهای سازمان، افزايش سود و درآمدزايی و همچنین مديريت اثربخش از طريق سیستم يکپارچه می باشد.

واحد فروش با CRM فرآيندهای جاری فروش را بصورت سیستماتیک انجام داده تا از مشتريان سازمان ديدگاه واحدی بوجود آيد. نتیجه اين ديدگاه، افزايش فروش، کوتاه کردن زمان مراجعه تا زمان فروش و رضايتمندی بیشتر مشتريان از سازمان خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *