13 اشتباه در بازاریابی – ژان بوقوسیان
کتاب صوتی 13 اشتباه بازاریابی -در بازاریابی اشتباهاتی وجود دارند که تاثیر قابل توجهی بر میزان درآمد می گذارند.
اولین قدم در افزایش فروش و سودآوری کسب و کار، شناخت اشتباهات رایج، و متوقف ساختن آنها است.
ژان باقوسیان 13 اشتباه رایج بازاریابی را بیان کرده که بسیاری از صاحبان کسب و کار، آنها را مرتکب می شوند.
علاوه بر بیان این اشتباهات در هر بخش پیشنهاداتی ارائه داده شده که باعث دوری از این اشتباهات می شود.
این مطالب به صورت یک فایل صوتی برای شما آماده شده است که شما با دانلود آن می توانید از نکات آن در بازاریابی استفاده کنید و به سود بیشتر برسید.
بخشی از 13 اشتباه رایج بازاریابی
از جمله این اشتباهات می توانیم موارد زیر را بیان کنیم.
1- نداشتن برنامه بازاریابی مشخص
2- نداشتن برنامه ای برای پی گیری مشتریان
3- نداشتن برنامه برای ایجاد نمایندگی
4- غافل شدن از مشتریان کنونی
5- متمایز نکردن خود از رقیبان
6- استفاده از رسانه های نامناسب در تبلیغات
و …
موارد دیگری که در کتاب صوتی 13 اشتباه بازاریابی توسط آقای ژان باقوسیان بیان شده که مسلما بکار بردن نکات گفته شده در آن می تواند باعث موفقیت شما در کسب و کار شما خواهد شد.
نهایتا اگر مدیر بازاریابی نیازهای مشتریان را به درستی تشخیص دهد
و بر اساس آنها ، کالاها را طراحی و تولید کند
و همراه با آن ، قیمت گذاری و بسته بندی مناسب کالا را انجام دهد
و نیز در اجرای برنامه های توسعه فروش و توزیع کالا موفق باشد،
و بتواند از اشتباهات ذکر شده دوری کند فروش کار ساده ای خواهد بود و کالا به راحتی به فروش خواهد رسید.
درباره نویسنده کتاب 13 اشتباه بازاریابی
ژان بقوسیان متولد ۱۳۵۵در تهران به دنیا آمده است.
در دانشگاه خواجهنصیرالدین طوسی فوقلیسانس الکترونیک و پس از آن مدرک MBA بازاریابی از WWS مالزی دریافت کرده است.
تخصص او بازاریابی اینترنتی است و از آن بسیار لذت میبرد.
او حدود ده سال با برادرش شرکت نرمافزاری داشت.
اتفاقاتی پیش آمد که مجبور شد کار پردرآمدش را کنار بگذارد و از اول شروع کند.
به این فکر افتاد که کاری را شروع کند که همیشه آرزویش بوده و همیشه دوست داشته.
در زمینه مدیریت و بازاریابی آموزش و مشاوره دهد و تولید محتوا کند.
در سال ۱۳۸۷ تصمیم گرفت وبسایتی راهاندازی کند و در آن به آموزش بازاریابی بپردازد.
یک محصول آموزشی با نام «مدیریت زمان در یک ساعت» ساخت.
او فکر میکرد با راهاندازی سایت افراد زیادی مراجعه خواهند کرد و خریدها آغاز خواهد شد، ولی چنین اتفاقی نیافتاد.
بعدها متوجه شد که با داشتن سایت هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و باید به بازاریابی پرداخت
و ایجاد ترافیک اولین قدم برای ایجاد فروش در سایت است.
شروع به مطالعه و یادگیری مطالب مختلف درباره بازاریابی اینترنتی کرد.
تقریبا هر روز تغییراتی در سایت اعمال می کرد و کمکم شاهد رشد سایت بود.
پس از مدتی به نتایجی بیش از حد تصورش دست یافت.
سایت مدیرسبز اکنون مرجعی قابلتوجه برای مدیران است
و بارها توسط مجلات و روزنامههای مختلف معرفی و توصیه شده است.
و حالا بقوسیان استاد بزرگ بازاریابی است
و از او به عنوان نابغه پول سازی ایران یاد میکنند
و سمینار های میلیاردی برگزار می کند.
اکیداً توصیه می شود برای دانلود فایلها از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید.
در غیر اینصورت امکان دانلود نشدن کامل فایل ها وجود دارد.
دانلود Internet Download Manager نسخه ویندوز
دانلود Internet Download Manager نسخه اندروید