کتاب ابزارهای بازاریابی از رامین عیدی pdf

ابزارهای بازاریابی از رامین عیدی

بازاریابی را می توان آمیزه ای از علم و تجربه شناخت .

با داشتن علم و طریقه انجام بازاریابی تجربه به دست می آید که منجر به راهی برای به دست آوردن مشتری است.

بازاریاب ها از تکنیک های گوناگون کیفی و عملی برای بدست آوردن و براورد کردن استراتژی های خود استفاده می کنند.هر بازاریابی سعی بر به وجود آوردن و به کارگیری یک برنامه بازاریابی موفق است .

آگاه باشید که تعداد بیشماری امکانات و راه ها برای به دست آوردن این برنامه موفق وجود دارد.

پروسه بازاریابی حالت دایره ای دارد .برنامه های بازاریابی در معرض تغییرات زیادی قرار می گیرند تا تمامی قسمتهای آنها یکدست و پشتیبان همدیگر شوند.

تمامی موارد یک برنامه باید با هم هماهنگ عمل کند تا کار منطقی صورت گیرد.ممکن است یک قسمت آن درست باشد ولی دستیبای به یک برنامه بازاریابی هماهنگ و یکدست موفقیت بسیار بزرگی است.

یک برنامه بازاریابی متشکل قسمت های زیر می باشد که نویسنده به توضیح کامل درباره آنها پرداخته است:

1- تجزیه و تحلیل مصرف کننده

2- تجزیه و تحلیل بازار

3- نگاهی به خود و رقبا

4- کانالهای توزیع

5- آمیزه اولیه بازاریابی

6- اصلاح و ادامه تغییرات به برنامه تا به دست آمدن یک استراتژی هماهنگ

کتاب ابزارهای بازاریابی را از لینک زیر دانلود نمایید.

 

ابزارهای بازاریابی -رامین عیدی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه