کتاب الکترونیکی اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی از مهیار پارس آرا pdf

اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی از مهیار پارس آرا

بخشی از کتاب الکترونیکی اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی از مهیار پارس آرا :

چی بفروشیم؟

یک فروشنده قبل از اینکه بخواهد وارد عرصه ی فروش شود باید محصولی که تولیده کرده است دارای ارزش و کارایی بالایی باشد.

“هدف ما فقط فروش نیست، و نمیخواهیم فروشی انجام دهیم و پولی بابت آن دریافت کنیم.”

“ما اول می آییم خدمتی را انجام می دهیم و براساس این خدمت هزینه دریافت می کنیم”

حالا هر چقدر این خدمت بزرگتر باشد به طبع هزینه ی بالایی را خواهیم گرفت.

مشتریان ارزش و تجربیات به همراه احساسات خوبی که از محصولات و خدمات ما دریافت می کنند را خرید می کنند.

اگر محصولی تولید می کنید و خودتان استفاده نمی کنید یا از محصول بهتری استفاده می کنید حتماً آن محصول را اصلا منتشر نکنید.

محصولات و خدماتی که خودتان آنها را به اندازه ای قبول دارید که همیشه از آنها استفاده می کنید و برایتان در اولویت است می توانید برای فروش روی آنها حساب کنید.

کتاب الکترونیکی اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی را از لینک زیر دانلود نمایید.

لطفا در صورت وجود مشکل در لینک دانلود در بخش نظرات اطلاع دهید. سپاس.

(Visited 183 times, 1 visits today)


1 پاسخ
  1. موفقیت آسان است
    موفقیت آسان است گفته:

    سلام بی نظیر بود واقعا اعتماد مشتری خیلی میتونه در روند کسب و کار تاثیر داشته باشه

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *