کتاب الکترونیکی اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی از مهیار پارس آرا pdf

اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی از مهیار پارس آرا

بخشی از کتاب الکترونیکی اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی از مهیار پارس آرا :

چی بفروشیم؟

یک فروشنده قبل از اینکه بخواهد وارد عرصه ی فروش شود باید محصولی که تولیده کرده است دارای ارزش و کارایی بالایی باشد.

“هدف ما فقط فروش نیست، و نمیخواهیم فروشی انجام دهیم و پولی بابت آن دریافت کنیم.”

“ما اول می آییم خدمتی را انجام می دهیم و براساس این خدمت هزینه دریافت می کنیم”

حالا هر چقدر این خدمت بزرگتر باشد به طبع هزینه ی بالایی را خواهیم گرفت.

مشتریان ارزش و تجربیات به همراه احساسات خوبی که از محصولات و خدمات ما دریافت می کنند را خرید می کنند.

اگر محصولی تولید می کنید و خودتان استفاده نمی کنید یا از محصول بهتری استفاده می کنید حتماً آن محصول را اصلا منتشر نکنید.

محصولات و خدماتی که خودتان آنها را به اندازه ای قبول دارید که همیشه از آنها استفاده می کنید و برایتان در اولویت است می توانید برای فروش روی آنها حساب کنید.

کتاب الکترونیکی اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی را از لینک زیر دانلود نمایید.

لطفا در صورت وجود مشکل در لینک دانلود در بخش نظرات اطلاع دهید. سپاس.

اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی - مهیار پارس آرا
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موفقیت آسان است
5 سال قبل

سلام بی نظیر بود واقعا اعتماد مشتری خیلی میتونه در روند کسب و کار تاثیر داشته باشه

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه