بازاریابی دهان به دهان – زهرا اسدالهی pdf

بازاریابی دهان به دهان – زهرا اسدالهی

در این کتاب به معرفی بازاریابی دهان به دهان، تاریخچه، روش های اجرایی و مزایای بازاریابی دهان به دهان پرداخته شده است و سعی شده مطالب مفید برای آشنایی و اجرای این تکنیک گردآوری شود.

امروزه روش های نوین بازاریابی به دنیا معرفی شده است که از روش های قدیمی کاراتر و ارزان تر است که از آن ها می توان به انواع بازاریابی تک به تک، بازاریابی تلفنی، بازاریابی از راه دور، بازار یابی ویروسی و بازار یابی دهان به دهان اشاره کرد.

بازاریابی دهان به دهان - زهرا اسدالهی

از بازاریابی تعاریف متنوعی می توان پیدا کرد اما همه ان ها در حقیقت به توضیح یک موضوع در بیان های مختلف پرداخته اند. در این کتاب تعدادی از این تعاریف عرضه شده است:

  • بازاریابی دهان به دهان فعالیتی است که از طریق دادن اطلاعات یک مشتری به دیگر مشتریان انها را راهنمایی اطلاعاتی می کند.
  • بازار یابی دهان به دهان ارائه انگیزه و دلیلی به افراد جامعه برای این که در مورد خدمات و کالاهای شرکت شما با هم به صحبت بپردازند.
  • بازاریابی دهان به دهان ایجاد فعالیت ها و مشوق هایی است که باعث گشترش تبلیغات دهان به دهان تولیدات شما در بین افراد جامعه می گردد.

بازاریابی دهان به دهان نوعی از بازار یابی است که مردم را به بازگو کردن پیام بازاریابی شما به دیگران برانگیزاند. این موضوع پدیده ای تازه نیست و از قبل هم وجود داشته است. بازاریابان امروزی فقط یاد می گیرند که چگونه از این تکنیک استفاده کنند، ان را وسعت بخشند و در بهبود آن بکوشند. این نوع بازاریابی به ما تکنیک های خلق یک فرایند بازار یابی را نشان نمی دهد بلکه به ما آموزش میدهد که چگونه بتوانیم صحبت درباره محصولاتمان را وارد گفتگوهای رایج بین افراد جامعه کنیم.

.

(Visited 38 times, 1 visits today)


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *