پول و ثروت

فایل صوتی بازاریابی پارتیزانی از مهدی دادفر

بازاریاب پارتیزانی - مهدی دادفر

بازاریابی پارتیزانی از مهدی دادفر

بخشی از فایل صوتی بازاریابی پارتیزانی از مهدی دادفر :

بازار یابی پارتیزانی که در فارسی به بازاریابی چریکی نیز موسوم است برگردان عبارت Guerrilla Marketing  است.

واژه Guerrilla به معنی پارتیزان است.

این بازاریابی توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان بازاریابی پارتیزانی در سال ۱۹۸۲ ارائه شد.

این بازاریابی روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیت‌های ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است.

چنین ترفیعات و پیشرفت هایی گاهی اوقات به گونه‌ای طراحی می‌شوند که مخاطب هدف، حتی از وجود آنها بی‌اطلاع است و این ترفیعات نوعی بازاریابی پنهان یا سری است.

چگونه یک مؤسسه کوچک با بودجه بسیار اندک می‌تواند با شرکت‌های بزرگتر رقابت کند؟

تلویزیون، رادیو و بیلبورد، رسانه‌های بسیار گرانی هستند که در مورد محصول، به مشتری اطلاعات می‌دهند. اما کسب و کارهای کوچک قادر به استفاده از آنها نیستند.

پس چه راهی برای اینگونه شرایط وجود دارد؟ بهترین راه حل، استفاده از بازاریابی پارتیزانی است.

اما یک بازاریاب پارتیزانی کیست؟

در این فایل صوتی استاد مهدی دادفر در مورد این مدل از بازاریابی صحبت می‌کند و توضیحات خوبی در این زمینه به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

فایل صوتی بازاریابی پارتیزانی را از لینک زیر دانلود نمایید.

لطفا در صورت وجود مشکل در لینک دانلود در بخش نظرات اطلاع دهید. سپاس.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها