برندهایی برای درون و بیرون یک سازمان موفق pdf

برندهایی برای درون و بیرون یک سازمان موفق

برند سازی جهانی ، داشتن مشتریانی در سرتاسر جهان و فرصت های جدید است که همگی جذاب و هیجان انگیز هستند. این‌گونه برندها به‌صورت گسترده‌ای پخش ‌شده‌اند. مدل تجاری آن‌ها بر اساس شناخت، دسترسی آسان و پایداری است. مدل عملیاتی این برند به این فرض است که همواره از سوی رقیبان در حال تهدید است و در صورت لزوم تغییراتی کوچک را بر اساس انتظارات ونیاز های مصرف‌کننده در هر منطقه جغرافیایی ایجاد می کند.

برند سازی برای درون و بیرون یک سازمان

برند افراد مشهور Celebrity Brand :

افراد مشهور با هدف افزایش فالو ئر های خویش سعی بر آن دارند که کارنامه ی کاری خویش شامل موفقیت ها، شایعات و رسوایی ها و همچنین خصوصیات ظاهری خود را در شبکه های اجتماعی در اختیار علاقه مندان و طرفداران خود بگذارند.

مدل تجاری آنان حضور دائم در تبلیغات است که منجر به فروش حق پخش، لایسنس، امضا و نقش‌آفرینی به‌عنوان شخصیت تجاری برندهای معتبر خواهد شد.

برندها معمولا با همکاری چهره های مشهور، فروش محصولات خود را بهبود می بخشند. توصیه‌های یک چهره مشهور راه بسیار مناسبی برای تشویق مخاطبان به خرید یک محصول به شمار می رود.

برند عام Generic Brand:

این نوع برند با از دست دادن وجوه تمایز، به 3 شکل ایجادشده است.

برند نوع اول( مرتبط با بهداشت و درمان):اشاره به برندهایی دارویی و بهداشتی دارد که از قوانین حق اختراع ثبت‌شده، خارج‌شده‌اند و تمام رقبا نیز از همان برند استفاده می کنند. مثل : فولیک اسید.

برند نوع دوم : برند به‌عنوان نمادی برای تمام محصولات یا خدمات، فعالیت‌های مشابه بکار برده می‌شود. به علت ازدیاد حضور برند در زندگی روزانه افراد . این برند به زبان محاوره‌ای مردم وارد شده است. مثل تاید.

برند نوع سوم : محصولات بدون برندی unBranded یا بدون برچسب تجاری unlabeledهستند که برای نامیدن آنان از ظاهر و یا عملکرد آن ها الهام گرفته‌ می شود. مثل: گلاب.

(Visited 173 times, 1 visits today)


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *