چگونه در شرایط رکود و بحران اقتصادی فروش بیشتری داشته باشیم ؟
شاید با خودتان سؤال کنید آیا واقعاً میتوانیم در این اوضاع اقتصادی کشور عزیزمان فروش خودمان را بالا ببریم؟
آیا مشتریان با این قیمتها باز هم خرید خواهند کرد؟ اصلاً پولی برای خرید است؟
جواب من به تکتک سؤالات بالا و سؤالات مشابه شما در این زمینه کاملاً مثبت است. اما یک شرط اساسی دارد. آن هم اگر قرار باشد مثل گذشته کار و فعالیت داشته باشید نمیتوانید به موفقیت برسید.
هر جا که با مسئلهای روبهرو شدید که مشتری به شما نه گفت یا مذاکره شما جواب نداد، یا کالای شما را خریداری نکردند، یا تعداد مشتریانی که به شما مراجعه کردند اما خرید نکردند نسبتا زیاد بود ناامید نشوید، با خودتان نگویید که با این همه مشکلات که نمیشود فروش داشت، و واقعا رکود و بحران بسیار زیادی است، مشتریان دیگر خرید نمیکنند.
در این مواقع با خودتان بگویید من هنوز باید بیشتر تلاش کنم، من هنوز به راههای مناسب متقاعدسازی مشتریان در شرایط فعلی تسلط کافی ندارم و… و برای حل آن با خود بگویید اگر بخواهم مشتریان خودم را بهتر متقاعد کنم باید چکار کنم؟ اگر بخواهم آمار فروش خودم را بالا ببرم باید چکار کنم؟؟
اگر نتایج جدید به همراه افزایش فروش، سهم بازار و خیلی از موارد دیگر را میخواهید باید تغییر کنید. تا در این شرایط بحران و رکود ناشی از تحریمهای اقتصادی، که موجب شده است کسبوکارها با مشکلات زیادی روبهرو شوند بتوانید به موفقیتهای بسیار بزرگ و خوبی برسید.
کتاب های موجود در سایت پانته آ شاپ در زمینه بازاریابی و فروش و مشتری مداری را نیز مطالعه نمایید.
کتاب چگونه در شرایط رکود و بحران اقتصادی فروش بیشتری داشته باشیم از محمدرضا طائی
همه ما باید بتوانیم روزبهروز پیشرفت بیشتری داشته باشیم یعنی هر روز یک نکته خیلی کوچک را یاد بگیریم و در کار و زندگی خودمان آن را پیادهسازی کنیم. با این روند شما در پایان سال 365 نکته مثبت را کسب کرده و در پایان سال پنجم به عدد رشد بیش از 1500 رسیدهاید. اطمینان داشته باشید تغییرات کوچک اما دائمی نتایج بسیار خوبی برای شما به دنبال خواهد داشت.
کتاب چگونه در شرایط رکود و بحران اقتصادی فروش بیشتری داشته باشیم؟ نوشتهی محمدرضا طائی مواردی از قبیل “اعتمادسازی، عمل به وعدهها و قولهایی که میدهید”، “مشتریان به دنبال مزیتها هستند”، “تشخیص و تقدیر از فروشندگان” و “ایجاد رابطه دوستانه با مشتریان محتاط” را مورد بحث و بررسی قرار میدهد. این کتاب شامل 4 بخش با عناوین زیر می باشد که هر کدام از این بخشها شامل قسمتهای مختلفی می باشد:
بخش اول_ رکود و بحران چیست؟
بخش دوم_ با کارآفرینان و افراد موفق که تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند بیشتر آشنا شویم
بخش سوم_ شرکتهای موفق دنیا چگونه از بحران اقتصادی سال 2008 جان سالم به در بردند؟
بخش چهارم_ راهکارها و توصیهها
بخشی از کتاب چگونه در شرایط رکود و بحران اقتصادی فروش بیشتری داشته باشیم
راههای مقابله با ناامیدی
برای مقابله با ناامیدی لازم است به زمانهای بد زندگی فکر نکنیم، درباره احساسات خود صحبت کنیم و یا آنها را یادداشت کنیم، خود را از شرایط سخت دور سازیم، به خود یادآوری کنیم که «ما تنها نیستیم»، نتیجه را قبول و با قوای بیشتر آنرا حمایت کنیم.
مثالهای دیگری که در اینجا خدمت شما نام میبرم و میتوانید داستان زندگی انسانها و کشورها را هر کدام را در اینترنت سرچ کنید و مطالعه کنید یک نمونه بسیار عالی کشور ژاپن بود که پس از بمباران و جنگ تقریبا همه فکر میکردند که آنها کاملا نابود خواهند شد اما آن کشور حتی بدون داشتن منابع نفت، گاز، معدن و.. امروز یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان است؛ که به چه سختیها و مشکلاتی توانستهاند فرد موفق و تأثیرگذاری شوند.
حتما به خدا و معجزه او ایمان داشته باشید، حتما لیستی برای خودتان از کارهایی که باعث میشود شما انرژی بیشتری داشته باشید و به نوعی با انجام آنها حس بهتری پیدا میکنید داشته باشید به عنوان مثال در لیست انگیزشی من این موارد: شکر گذاری خداوند، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه، خودن غذای مورد علاقه، یک سفر کوتاه دو یا سه روزه، تماس تلفنی با یک فرد مورد علاقه ما و بسیاری موارد دیگر…
اکیداً توصیه می شود برای دانلود فایلها از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید.
در غیر اینصورت امکان دانلود نشدن کامل فایل ها وجود دارد.
دانلود Internet Download Manager نسخه ویندوز
دانلود Internet Download Manager نسخه اندروید
برای خارج کردن بسته دانلودی از حالت فشرده احتمالاً به برنامه های زیر نیاز دارید:
کتاب چگونه در شرایط رکود و بحران اقتصادی فروش بیشتری داشته باشیم را از لینک زیردانلود نمایید.