بازاریابی و فروش

صفر تا صد فروش آنلاین – توحید قهرمانی pdf

صفر تا صد فروش آنلاین - توحید قهرمانی

صفر تا صد فروش آنلاین – توحید قهرمانی

کتاب “صفر تا صد فروش آنلاین” توسط توحید قهرمانی مشاور بازاریابی شرکت های بزرگی همچون: ایران خودرو٬ آریاگستر٬ باشگاه هواداران برج میلاد و … به نگارش درآمده است.

همه ما هر روز کلمات تبلیغات، فروش، بازاریابی و کلماتی از این دست را زیاد می شنویم. بسیاری از ما از آن ها استفاده می کنیم. اما واقعا چند نفر از ما معنای بازاریابی را می دانیم؟

صفر تا صد فروش آنلاین - توحید قهرمانی

اگر سری به صفحات نیازمندی های روزنامه های مختلف زده باشید بخش هایی را به عنوان استخدام بازاریاب خواهید دید. پس از تماس با آگهی دهنده متوجه می شوید که به دنبال اشخاصی هستند تا با مراجعه به مکان های مختلف اقدام به معرفی و فروش محصولاتشان کنند. اما آیا این معنی دقیق بازاریابی است؟ پاسخ کاملا منفی است. هر چند که ویزیتوری و فروش بخشی از فرایند بازاریابی هستند اما به معنای آن را کامل نمی رسانند. در همه اعصار، انسان ها دارای نیاز های مختلفی بوده اند. برای رفع نیاز ابزاری را در اختیار داشته ایم یا به دست آورده ایم و با انجام داد و ستد، نیاز خود را برطرف کرده ایم. به همین دلیل است که بازاریابی را علم پاسخ به نیازها می دانند.

تا به حال تصمیم به فروش محصولات خود از طریق اینترنت گرفته اید؟چه سوال هایی ذهن شما را بیشتر از همه در مورد فروش اینترنتی مشغول کرده است؟در این کتاب توحید قهرمانی به معرفی فروش اینترنتی و روش هایی برای افزایش فروش اینترنتی میپردازد.

  • یا می دانید میزان فروش اینترنتی در ایران در سال گذشته فقط از طریق شبکه پست بیش از چهل میلیادر تومان بوده است؟
  • آیا آماده اید تا با هم از جزییات درآمد آنلاین باخبر شویم؟
  • آیا میخواهید فروش خود را افزایش دهید؟

در این کتاب به سوال های زیر پاسخ داده خواهد شد:

  • چه چیزی لازم داریم؟
  • چگونه کار را شروع کنیم؟
  • چقدر زمان نیاز داریم؟
  • با سرمایه کم هم می توان کاری کرد؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها