اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی از مهیار پارس آرا
بخشی از کتاب الکترونیکی اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی از مهیار پارس آرا :
چی بفروشیم؟
یک فروشنده قبل از اینکه بخواهد وارد عرصه ی فروش شود باید محصولی که تولیده کرده است دارای ارزش و کارایی بالایی باشد.
“هدف ما فقط فروش نیست، و نمیخواهیم فروشی انجام دهیم و پولی بابت آن دریافت کنیم.”
“ما اول می آییم خدمتی را انجام می دهیم و براساس این خدمت هزینه دریافت می کنیم”
حالا هر چقدر این خدمت بزرگتر باشد به طبع هزینه ی بالایی را خواهیم گرفت.
مشتریان ارزش و تجربیات به همراه احساسات خوبی که از محصولات و خدمات ما دریافت می کنند را خرید می کنند.
اگر محصولی تولید می کنید و خودتان استفاده نمی کنید یا از محصول بهتری استفاده می کنید حتماً آن محصول را اصلا منتشر نکنید.
محصولات و خدماتی که خودتان آنها را به اندازه ای قبول دارید که همیشه از آنها استفاده می کنید و برایتان در اولویت است می توانید برای فروش روی آنها حساب کنید.
…
کتاب الکترونیکی اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی را از لینک زیر دانلود نمایید.
لطفا در صورت وجود مشکل در لینک دانلود در بخش نظرات اطلاع دهید. سپاس.
درود بر شما و سایت عالی و مطالب فوق العادتون سایت شما پر از مطالب مفید و عالی است و این کتاب هم مطالب اثرگذاری دارد
موفق و پیروز باشید
سلام بی نظیر بود واقعا اعتماد مشتری خیلی میتونه در روند کسب و کار تاثیر داشته باشه