کتاب الکترونیکی اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی از مهیار پارس آرا pdf
اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی از مهیار پارس آرا
بخشی از کتاب الکترونیکی اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی از مهیار پارس آرا :
چی بفروشیم؟
یک فروشنده قبل از اینکه بخواهد وارد عرصه ی فروش شود باید محصولی که تولیده کرده است دارای ارزش و کارایی بالایی باشد.
“هدف ما فقط فروش نیست، و نمیخواهیم فروشی انجام دهیم و پولی بابت آن دریافت کنیم.”
“ما اول می آییم خدمتی را انجام می دهیم و براساس این خدمت هزینه دریافت می کنیم”
حالا هر چقدر این خدمت بزرگتر باشد به طبع هزینه ی بالایی را خواهیم گرفت.
مشتریان ارزش و تجربیات به همراه احساسات خوبی که از محصولات و خدمات ما دریافت می کنند را خرید می کنند.
اگر محصولی تولید می کنید و خودتان استفاده نمی کنید یا از محصول بهتری استفاده می کنید حتماً آن محصول را اصلا منتشر نکنید.
محصولات و خدماتی که خودتان آنها را به اندازه ای قبول دارید که همیشه از آنها استفاده می کنید و برایتان در اولویت است می توانید برای فروش روی آنها حساب کنید.
…
کتاب الکترونیکی اعتماد مشتری در کسب و کار اینترنتی را از لینک زیر دانلود نمایید.
لطفا در صورت وجود مشکل در لینک دانلود در بخش نظرات اطلاع دهید. سپاس.
موفقیت اقتصادی
موفقیت خانوادگی
موفقیت شخصی
سلامت
روانشناسی
موفقیت تحصیلی
خوشبختی
مدیریت
روابط اجتماعی
گویندگان
درود بر شما و سایت عالی و مطالب فوق العادتون سایت شما پر از مطالب مفید و عالی است و این کتاب هم مطالب اثرگذاری دارد
موفق و پیروز باشید
سلام بی نظیر بود واقعا اعتماد مشتری خیلی میتونه در روند کسب و کار تاثیر داشته باشه