نام های تجاری تنبل زرنگ خنثی از احسان مهدی نژاد
سالها پیش و زمانى که قصد داشتم براى مجموعه فروشگاهى خودم یک نام قدرتمند انتخاب کنم، نتوانستم حتى یک مرجع ارزشمند داخلى پیدا کنم! سر آخر هم به نامى معمولى و نه چندان خوب بسنده کردم!
سالهاى بعد مطالعات زیادى در مورد برندسازى انجام دادم و بیشتر تلاشم را روى گوشه ى مغفول مانده این علم یعنى ساخت عناوین تجارى انجام دادم!
بعد از آن دهها مقاله و چندین کتاب مرجع برندینگ و استراتژى را تحلیل کردم و بسیارى از برندهاى موفق و غیرموفق دنیا و ایران را بررسى نمودم!
در انتها به کلیدهایى رسیدم که قدرتمندترین نامهاى تجارى امروز دنیا بر این اساس تهیه شده اند!
در سال ١٣٩۵تمام این آموخته ها را جمع بندى کردم و بعد از اجراى چندین سخنرانى در دانشگاه هاى مختلف ایران، بر این شدم تا کتابى با این عنوان تالیف نمایم!
در این کتاب به صورت گام به گام و کلیدگونه رمز و رازهاى ساخت یک عنوان یا نام تجارى را آموزش میدهیم!
کلید اصلى این کتاب سه دسته نام است که به دسته هاى، زرنگ یعنى نام هاى قدرتمند، نام هاى تنبل یعنى نام هاى ضعیف و نام هاى خنثى که بین این دو هستند تقسیم می شود!
پیشنهاد میکنم خواندن این کتاب را از دست ندهید! چون بسیار بعید میدانم تا به حال کتابى با این موضوع خوانده باشید!
اما روش خواندن این کتاب چگونه است ؟ تصورم بر این است که اگر این کتاب را در سکوت و روزی نیم ساعت بخوانید در عرض ۴ یا ۵ روز می توانید آن را به پایان رسانده و بهتر است که چند روز بعد یک مرور کوچک هم داشته باشید .
اکنون فصل 1 و 2 این کتاب به صورت رایگان در اختیار شماست.