کتاب 101 نکته کاربردی در بازاریابی اثربخش – pdf
در این کتاب ، 101 نکته درمورد بازاریابی اثر بخش قرار گرفته که در زیر برخی از آنها قرار گرفته است ، لطفا برای مطالعه بیشتر فایل pdf کتاب را دانلود نمایید
20 نمونه از کتاب 101 نکته کاربردی در بازاریابی اثربخش :
1• توجه به نیازهای مشتری را سرلوحه کار خود قرار دهید.
2• تا می توانید اطلاعات خود در مورد نیازهای مشتریان جدید و بالقوه را تکمیل کنید.
3• رویکرد خود به بازاریابی را از انزوا خارج، و با دیدی باز و فراگیر با آن برخورد کنید.
4• به عناصر موجود در آمیزه بازاریابی توجه، و اهمیت هر یک از آنها را مشخص کنید.
5• بین قیمت و کیفیت یک تعادل منطقی برقرار کنید.
6• تلاش های خود را به عوامل کلیدی آمیزه معطوف کنید.
7• هر چند وقت یک بار، در آمیزه بازاریابی خود تجدیدنظر کنید.
8• آمیزه بازاریابی خود را با رقبا مقایسه کنید.
9• از قیمتی که رقبای شما بر محصولات و خدمات خود گذاشته اند اطلاع دقیق حاصل کنید.
10• برای اطلاع از نوع نگرش و دیدی که مشتریان نسبت به شما دارند، به تحقیق در بازار بپردازید.
11• از کارمندان بخش روابط عمومی در تصمیم گیری های بازاریابی استفاده کنید.
12• برای تبیین نیازهای مشتری، به جای حدس و گمان، ازتحقیقات استفاده کنید.
13• جمع آوری اطلاعات به تنهایی کافی نیست، شما باید بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید.
14• با طرح چند سؤال بازاریابی از مشتریان جدید، اطلاعات خود را به طور مستمر تکمیل کنید.
15• تلاش کنید تا مشتریان موردی و با ارزش افزوده کم خود را به مشتریان دائمی و با ارزش افزوده بالا تبدیل کنید.
16• عواملی که ممکن است در یافتن مشتریان جدید به شما کمک کنند را مشخص کنید.
17• در آگهی ها و تبلیغات خود و همچنین در مراکز فروش، بر دغدغه ها و دلایل مشتریان برای خرید تأیید کنید.
18• اطمینان حاصل کنید که دلایل خرید مشتری و امتیازات فروش شما در یک نقطه به هم می رسند.
19• هنگام انجام معامله با یک شرکت، ببینید چه شخصی سیاست های خرید را تعیین می کند؟
20• اطلاعات مربوط به خرید باید به طور مستمر جمع آوری شوند.