بازاریابی دهان به دهان – زهرا اسدالهی pdf
بازاریابی دهان به دهان – زهرا اسدالهی در این کتاب به معرفی بازاریابی دهان به دهان، تاریخچه، روش های اجرایی
بازاریابی دهان به دهان – زهرا اسدالهی در این کتاب به معرفی بازاریابی دهان به دهان، تاریخچه، روش های اجرایی
مدیریت خانواده و هزینه – ابراهیم رزاقی مدیریت خانواده و هزینه – مدیریت، به معنای اداره کردن و مدیر بودن
علم چگونه توانگر شدن – والاس والترز در این کتاب مقدمه ای از زبان راندابرن نویسنده و تهیه کننده کتاب
والایش – امیر مهرانی نمی دانم ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﮐﺘﺎب ﯾﺎ ﻧﻪ. ﻣﻌﻤﻮﻻ ﮐﺘﺎبﻫﺎ ﺑﺎ ﻫﺪف ﻣﺸﺨﺼﯽ ﻧﻮﺷﺘﻪ
مدار مشتری – شهرام عادلی چرا مدارِ مشتری؟ ایده ابتدایی این نام گذاری زمانی به ذهن من رسید که تقریبا
رازهای پولسازی با ایمیل احتمالا تا به حال چندین بار واژه ایمیل مارکتینگ را شنیدید، یا بهتر بگویم همان بازاریابی
کارآفرینی – احمد نیکوکاران کارآفرین کسی است که توانایی آن را دارد تا فرصت های کسب و کار را ببیند
میلیاردر جوان – علی رضایی در کتاب میلیاردر جوان آمده است: ﻣﻴﻠﻴﻮﻧﻬﺎ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﻛﺮﻩ ﺯﻣﻴﻦ ﻣﻌﺘﻘﺪﻧﺪ ﻣﺤﻜﻮﻡ ﺑﻪ
تاکتیک های بازاریابی اینترنتی بازاریابی آنلاین یا به عبارتی دیگر بازاریابی اینترنتی، یک نوع بازاریابی نوین است که دارای گستردگی
بدون تبلیغات به جایی نخواهید رسید – محمدمهدی عنایتی در هر صنعت و در هر پروژه ای که سعی دارید
شکست تجاری – حسین مجدفر کتاب شکست تجاری محتوی تجربیات نگارنده از 11 ویژگی رفتاری ماست که میتواند راهنمای ما
5 نکته طلایی در کسب و کار خوب – حامد شبانعلی همهي ما سعي داريم کسب و کارمان را رونق