نردبان فروش از هادی احمدی
چگونـه بـا رعایـت 20 تکنیــک، فـروش خـود را چنــد بـرابـر کنیــد ؟
بخشی از کتاب نردبان فروش از هادی احمدی :
رکود در بازار یک اتفاق علنی است و نمیتوان آن را کتمان کرد و یا نادیده گرفت؛
اما بیشک تمام مشتریان دست از خرید برنداشتهاند.
متاسفانه در ایران به حفظ مشتریان کنونی اهمیت زیادی داده نمی شود و به جذب رضایت مشتری تازه وارد اهمیت بیشتری داده می شود .به این روش ، روش دمبلی گفته می شود .
در روش دمبلی مشتریان راضی و قدیمی خدمات کمتر دریافت می کنند و قیمت بالاتری پرداخت می کنند و مشتریان جدید و اهل چانه زنی خدمات بیشتر و قیمت بیشتری دریافت می کنند .
همه کسب و کارها مشتریانی دارند که مدتهاست به آن کسب و کار سر نزده اند .
به اسناد ، فاکتورها ، سیستم حسابداری ، فروشندگان و حتی دفترچه تلفن خود مراجعه کنید و ببینید کدامیک از مشتریان مدت طولانی است که از شما خرید نکرده اند و یا ارتباطی با شما نداشته اند .
برای تماس با آن ها، برنامه روزانه تنظیم کنید و آن ها را به خرید مجدد دعوت کنید .
سعی کنید یک پیشنهاد عالی برای آنان در نظر بگیرید تا بواسطه این پیشنهاد اگر با رقیب شما همکاری می کنند ، برای ترک رقیب شما و خرید مجدد از شما ترغیب شوند .
اگر با مشتری ارتباط برقرار کردید و اعلام بی نیازی کرد ، سعی کنید از او بخواهید کسانی را که ممکن است به کالای شما نیاز داشته باشند را به شما معرفی کنند ….
در این کتاب الکترونیکی راهکارهایی به شما ارائه شده تا شما با استفاده از این راهکارها از شرایط فروش فعلی خارج شوید و بعد با خیال راحت نسبت به ساخت یک کسب وکار حرفهای اقدام نمایید .
کتاب الکترونیکی نردبان فروش را از لینک زیر دانلود نمایید.
لطفا در صورت وجود مشکل در لینک دانلود در بخش نظرات اطلاع دهید. سپاس.