کتاب رایگان کارآفرینی دیجیتالی در توئیترpdf

 

 کارآفرینی دیجیتالی در توئیتر

Twitter پرتالی که از فعال‌ترین شبکه‌های اجتماعی وب است و توانسته است در مدت کوتاهی، گوی سبقت را از غول‌های اینترنت گرفته و خود را در زمره 20 سایت پر بیننده وب قرار دهد. بسیاری از شخصیت‌های سیاسی، هنری، ورزشی و اجتماعی دنیا از جمله برخی از مقامات کشورمان نیز، در این پرتال دارای صفحه شخصی رسمی هستند. استراتژی تولید محتوای 140 حرفی که توسط توییتر در دنیا باب شد، در مدت کوتاهی توانست این دامنه را به میلیاردها دلار ارزش بازاری برساند. ارزشی که قابل توجه و مهم بود. توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکرو بلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد پست‌هایی متن محور تا 140 کاراکتر را، معروف به “توییت”، بفرستند و بخوانند

کارآفرینی دیجیتالی در توئیتر

.
در میان میلیون‌ها سایت فعال و غیر فعال در اینترنت، پرتال‌هایی که در زمره 10 سایت پر بیننده وب هستند، همواره از توجه جهانی میلیاردها مخاطب وب برخوردار هستند. توییتر، به عنوان یک شبکه اجتماعی فعال متنی و تصویری در دنیای وب، توانست با کسب و کار دیجیتالی خلاقانه ای، گوی سبقت را از بسیاری از غول‌های اینترنت از جمله فیسبوک و گوگل، برباید و خود را به عنوان یکی از سردمداران این دنیا معرفی کند. هم اکنون بیش از 11 میلیارد و 700 میلیون صفحه وب، درباره توییتر و با آدرس توییتر تعریف و راه اندازی شده است که خود اثربخشی فوق‌العاده بالای این پرتال را در حوزه شبکه‌های اجتماعی و کسب و کار آی تی محور نشان می‌دهد. هر سهم این شبکه در بازار بورس آمریکا، 34 دلار (بیش از 100 هزار تومان) به ازای هر سهم می‌باشد. این قدرت توییتر را نشان می‌دهد که در فضای کسب و کار امروز دنیا، توانسته است با ایده نوآورانه خود، بسیاری به دنبال خود بکشاند. مانند مسیری که اینستاگرام و فیسبوک زاکربرگ در پیش گرفت. ابداع توییتر به یک “جلسه طوفان فکری یک‌روزه” میان اعضای هیئت مدیره شرکت پادکستینگ اودِئو” بازمی‌گردد. در آن جلسه، دورسی طرح ارتباط هر فرد با یک گروه کوچک با استفاده از یک سرویس پیام کوتاه را مطرح کرد. اسم رمز اصلی پروژه برای این سرویس “twttr” بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *