کتاب رایگان اشتباه صاحبان مشاغل در سفارش هدایای تبلیغاتی pdf

9 اشتباه صاحبان مشاغل در سفارش هدایای تبلیغاتی

هداياي تبليغاتي دسته اي از اشياء يا محصولات تزييني و طراحي شده اي هستند كه سازمانها و شركتها با هدف پيشبرد فروش محصولات، خدمات و برنامه هايشان به مخاطبان و مشتريان عرضه مي کنند. براساس يكي از مطالعات انجام شده توسط انجمن بين المللي هداياي تبليغاتي(آمريكا) مشتريان دريافت كننده هداياي تبليغاتي، سريعتر و با فعاليت بيشتري از ساير مشتريان با شركت ارتباط برقرار ميكنند و در قبال دريافت هديه واكنش هاي چشمگيري را انجام ميدهند. با استفاده از هداياي تبليغاتي نرخ تجديد سفارش هاي شركت به ميزان 18درصد سريعتر انجام ميشود.

9 اشتباه صاحبان مشاغل در سفارش هدایای تبلیغاتی

يك تحقيق ديگر نشان ميدهد كه در يك دوره زماني بلندمدت(هشت ماهه) ، خريداراني كه براي اولين بار با شركتي تعاملات تجاري برقرار كردند و با دريافت هديه تبليغاتي از سوي شركت مورد تقدير قرار گرفته اند 27درصد بيشتر از دريافت كنندگان تخفيفات كوپن حجم تعاملات و مبالغ خريد خود را از شركت افزايش دادند . اين گروه از افراد 75 درصد بيش از سايرين در بلندمدت رابطه تجاري خود را با شركت حفظ كرده اند. به همين دليل ارائه هداياي تبليغاتي به عنوان يك عامل مشوق براي افزايش حجم و تكرار تعاملات به ويژه مشتريان جديد شركت تاثيرگذاراست . شما نيز با استفاده از هداياي تبليغاتي به مشتريان بالقوه خود، يادگاري هاي كاربردي، هديه ميدهيد كه مي توانند با حفظ و نگهداري و استفاده از آنها كالا، خدمات و نام تجاري شما را به ياد آورند. ولي قبل از سفارش به هشت اشتباه بزرگ شركتها توجه كنيد و سعي كنيد آنها را تكرار نكنيد.

  • عدم توجه به تعداد دفعات رويارويي مشتري با هديه تبليغاتي شركتها
  • عدم توجه به كيفيت و دوام هديه تبليغاتي
  • عدم استفاده از هداياي تبليغاتي خوب و موثر جهت خريد لحظه اي
  • استفاده نكردن از هداياي تبليغاتي در تقويت روحيه كاري كارمندان
  • عدم استفاده از هديه تبليغاتي مناسب در حفظ مشتريان فعلي و تكرار خريد
  • و …
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *