بازاریابی و فروش

کتاب الکترونیکی آداب حضور در نمایشگاه از جابر مرتضایی pdf

آداب حضور در نمایشگاه - جابر مرتضایی

آداب حضور در نمایشگاه از جابر مرتضایی

بخشی از کتاب الکترونیکی آداب حضور در نمایشگاه از جابر مرتضایی :

عوامل بسیار زیادی در جذب بازدید و خرید محصولات و خدمات از غرفه شما وجود دارد مثل:

طراحی و ساخت غرفه شما، نوع محصولات و خدمات، موقعیت مکانی غرفه و …

اما مهم ترین عاملی که باعث می شود که بازدیدکنندگان به خریداران و پیشنهاد دهندگان همکاری برای شما تبدیل شوند:

طرز گفتار و رفتار شما و در یک کلام شخصیت شماست!

“بازدیدکنندگان شخصیت شما را مساوی با کیفیت محصولات و خدمات شما می دانند.”

در نمایشگاه ها بیشتر فضا به این سمت رفته است که ارائه دهندگان اکثراً به معرفی محصولات و خدمات خود می پردازند تا اینکه بخواهند مستقیم کالا خرید و فروش کنند و خریداران نیز برای آشنایی در نمایشگاه حضور پیدا می کنند و خرید عمده و اصلی معمولاً بعد از نمایشگاه صورت می گیرد و تعدادی از این بازدیدکنندگان به مشتری وفادار و دائمی تبدیل می شوند.

اگر می خواهید به عنوان مدیر یا یکی از کارکنان غرفه در نمایشگاه نتایج فوق العاده ای بگیرید نکات مهمی که در این کتاب آورده شده است به شما بسیار کمک خواهد کرد!

کتاب الکترونیکی آداب حضور در نمایشگاه را از لینک زیر دانلود نمایید.

لطفا در صورت وجود مشکل در لینک دانلود در بخش نظرات اطلاع دهید. سپاس.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها