کسب و کار

کتاب خوشنامی( راهنمای انتخاب نامی موفق برای کسب و کار )از سید علی علیزاده pdf

راهنمای انتخاب نامی موفق برای کسب و کار

انتخاب نامی موفق برای کسب و کار از سید علی علیزاده

خوشنامی راهنمای قدم به قدم انتخاب نامی موفق برای کسب و کار

بخشی از کتاب خوشنامی از سید علی علیزاده :

یکی از مهمترین دغدغه های هر کار آفرینی در شروع فعالیت و یا هر شرکت بزرگی در ابتدای راه انتخاب نامی در خور برای شرکت و برندی بزرگ برای این شرکت است.

نام برند شما پایه و اساس تمام تلاش هایی به شمار می رود که در زمینه بازاریابی می خواهید انجام دهید.

یک نام خوب می تواند راه طولانی ای را به سمت موارد زیر طی کند :

  • مشتری های شما را از نظر عاطفی درگیر نماید.
  • مشخص کند شما چه نوع محصول یا خدماتی عرضه می کنید.
  • شما را از رقبای تان متمایز کند.
  • برند شما را به عنوان راه حلی در برابر یک نیاز مشتری قرار دهد.
  • باعث جلب توجه مشتریان شود و آن ها را کنجکاو سازد.
  • به مشتری های تان کمک کند تا برند شما را بتوانند به یاد آورند.

اگر به دنبال یک اسم خوب هستید، این نام باید حداقل سه تا از موارد بالا را رعایت نماید ، حتی قبل از آنکه یک ریال صرف بازاریابی برای آن نمایید.

برای دانلود کتاب خوشنامی از لینک زیر استفاده نمایید.

لطفا در صورت وجود مشکل در لینک دانلود در بخش نظرات اطلاع دهید. سپاس.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها