8 ایده برای کسب درامد با موبایل
چند ساعت در روز با موبایل خود کار می کنید؟ و چند ساعت تلویزیون می بینید؟!چرا دیجی کالا فقط برای اپلیکیشن موبایلی خود در تلویزیون تبلیغ کرد؟ چرا کافه بازار مدعی است که بیش از ۱۰% پهنای باند ایران را در دست دارد؟ آیا می دانید هزینه طراحی یک اپلیکیشن موبایل چند میلیون تومان است؟
بارها در مقالات, کارگاه ها و کتاب های قبلی هم گفتم که شدیدا به این جمله ایمان دارم که “موبایل مارکتینگ تنها راه موفقیت کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ خواهد بود”. آمار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نظام پایش شاخص های فناوری اطلاعات در سال ۹۳ نشان می دهد که ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران بیش از ۸۵ درصد می باشد و شاید نیمی از این افراد از تلفن های هوشمند و متصل به اینترنت استفاده می کنند که رقم های قابل توجهی می باشد. اینکه موبایل های هوشمند با چه سرعتی در حال نفوذ هستند نیازی به آمار ندارد! اما اینکه ما کجای این میدان قرار داریم نیاز به توجه ویژه ایی دارد.
برخی از ایده های فوق العاده ایی که در این کتاب خواهید خواند:
- راز ۸۰% از برنامه های محبوب کافه بازار چیست؟
- خانم ها پولسازترین گروه مخاطبان
- چگونه قبل از تولید کل تیراژ یک محصول را با موبایل بفروشیم؟
- ۷۸۰#* خود شوید!
- کانالی به اندازه کل جمعیت جیبوتی!
- پیشگویی برای فردا
- رازی که برنامه نویسان موبایل هرگز به شما نمی گویند!
- و….
علاوه بر بازاریابی مستقیم موبایلی نظیر اپلیکیشن های موبایل ، وب سایت های موبایل فرندلی و …، شبکه های اجتماعی نیز تبدیل به یک رسانه بی رقیب شده اند. این رسانه ها به عنوان تحولی در بازاریابی آنلاین شناخته می شوند که موجب شده است بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها ، گروه های موبایلی را با نام خود ایجاد نمایند و در آن به انتشار مطالب و محتوای خود بپردازند و به واسطه افزودن کاربران در این گروه ها می توانند زمینه سازی محبوبیت برند خود را ایجاد کنند.