دانلود رایگان کتاب رنگ در بازاریابی کاظمی
تا کنون چه قدر در انتخاب رنگ برای محصولات، وب سایت، نشان تجاری و … خود یک دیدگاه علمی را دخالت داده اید؟ می دانید که ۷۰% تصمیم ها برای خرید محصولات کم اهمیت در لحظه خرید صورت می گیرد؟ شما برای به دام انداختن این بخش گسترده خریداران چه اندیشه ای دارید؟ وب سایت دارید؟ رنگ وب سایت شما با سلیقه مشتریان هدف شما یکسان است؟
با خواندن این کتاب شما می توانید به این سوال ها پاسخ دهید و برای فروش محصولات خود یک گام دیگر را نیز اضافه کنید و آن انتخاب رنگ مناسب برای فروش است. محصول بانوان، آقایان، کودکان، سالمندان، متفاوت است و در زمینه فروش بین المللی نیز یک تفکر را در شما ایجاد می کند که بدانید، اگر می خواهید محصول را در خاورمیانه، اروپا، آفریقا و… به فروش برسانید باید در رابطه با فرهنگ و سلایق رنگ آنجا نیز مطالعه کنید.
هدف این کتاب موفقیت و کسب درآمد است و تنها مسئله مهم که ما به خاطر آن کار می کنیم و برنامه میریزیم موفقیت و کسب درآمد بالا است.
روانشناسی رنگ در بازاریابی روانشناسی رنگ یکی از جالبترین و جنجالیترین جنبههای بازاریابی است. دلیل این امر چیست؟ بیشتر مکالمات امروز در مورد رنگها و جذبه آن، احساسات، شواهد داستانگونه و تبلیغاتی را دربرمیگیرد که در مورد «رنگ و ذهن» ادعاهای فراوانی را مطرح میکنند. برای متعادل کردن این روند و علاج درست عنصری جذاب از رفتار انسان، تحقیق معتبری در مورد تئوری رنگ و جذابیتهای آن صورت گرفته است.
طبق تحقیقات انجام شده، عواملی مانند تمایلات شخصی، تجربه، نحوه ی تربیت، و تفاوت فرهنگی، محیط و غیره بر تاثیر رنگ ها بر روی ما، موثر است. درنتیجه این نظر که رنگ زرد و بنفش احساسات افراد را برمی انگیزانند تقریبا درست است. اطلاعات نادرست و بی روحی که روانشناسی رنگ را تنها در چند جمله خلاصه می کند، شرایط را بدتر می کند.
واقعا رنگ های شخصیتی در بازار مدرن کمک کننده همه افراد و برای بالا بردن و قوی کردن ارتباطات با افراد مختلف نیاز هست که چهار رنگ شخصیتی یعنی زرد و قرمز و آبی و سبز رو به خوبی بشناسیم و در خودمون هر چهار رنگ رو داشته باشیم .
مخصوصا خیلی کمک میکنه در بازاریابی شبکه ای
عالی