کتاب رایگان نردبان فروش ، چگونه با رعایت 20 تکنیک فروش خود را بالا ببریم؟
نردبان فروش ! رکود در بازار یک اتفاق علنی است و نمیتوان آن را کتمان کرد و یا نادیده گرفت؛
اما بی شک تمام مشتریان دست از خرید برنداشته اند
و درصدی از آنان همچنان به خرید خود ادامه میدهند.
سهم ما از این درصد از مشتریان چقدر است؟
درست است که کیک کوچکتر شده است،
اما باز هم میتوانیم به سود مورد نظر دست پیدا کنیم ،
اگر ما بخواهیم بتوانیم سهم بزرگتری از این کیک کوچک شده را از آن خود کنیم
کافی است با بکارگیری شیوه هایی که در این کتاب الکترونیکی به آن اشاره شده است،
درصدی از مشتریانی که به رقبای شما مراجعه میکنند را به سوی خود جذب کنید.
در کتاب نردبان فروش می خوانید:
کارشناسان بازاریابی و فروش معتقدند در دوران رکود توجه به عواملی مثل بازاریابی و فروش و نوآوری، بسیار حیاتی و حائز اهمیت است.
بازار ایران در گذشته یک بازار کاملاً انحصاری بوده است
و اکثر کسب وکار در ایران به راحتی و بدون داشتن سیستم بازاریابی و فروش، بدون توجه به برندسازی و نوآوری، به راحتی و بدون هیچ دردسری محصول خود را میفروشند
و این مشتری بود که باید نظر تولید کننده و فروشنده را جلب میکرد تا بتواند به کالا دست پیدا کند؛
اما بازار ایران در شرایط فعلی به یک بازاری نیمه رقابتی تبدیل شده است
و در 2 آینده به بازاری کاملاً رقابتی تبدیل خواهد شد. در بازار رقابتی فقط شرکتهایی باقی خواهند ماند
که به مقوله حرفه ای تر عمل کنند. پس برای اینکه به جمع 2 مقوله بازاریابی و فروش و برندینگ اهمیت داده
و در این ورشکستگان نپیوندید از همین الآن برای آینده کسب وکار خود قدم بردارید.
چرا که هنوز هم روزگار خوش کسب وکار است و این شرایط در آینده سخت تر خواهد شد.
حتی اگر امروز فروش خوبی دارید، باز هم توصیه میکنم در این راه قدم بردارید
چرا که موفقیت های امروز دشمن موفقیتهای فرداست.
قطعاً شما هم شرکتها ، فروشگاههای زیادی را می شناسید که زمانی فروش فوق العاده ای داشته اند
و امروز یا ورشکسته شده اند و یا رقبای بسیار قویتری از خود دارند.
البته ما نیز با شما موافقیم و وقتی در شرایط سخت فعلی قرار دارید،
نمی توان به طور متمرکز به بازسازی کسب وکار پرداخت و یا برای برندسازی، وقت و هزینه صرف کرد
و این کار نیازمند خروج از شرایط رکود فعلی است،
برای همین سعی شده در این کتاب الکتریکی راهکارهایی به شما ارائه گردد تا شما با استفاده از این راهکارها از شرایط فروش فعلی خارج شوید
و بعد با خیال راحت نسبت به ساخت یک کسب وکار حرفه ای اقدام نمایید.
توصیه میکنم این کتاب الکترونیکی را جدی بگیرید و به دنبال یک فرمول جادویی برای پیشرفت فروش خود نباشید.
هیچ فرمول جادویی برای افزایش فروش و تحول در کسب و کار شما وجود ندارد.
بخشی از کتاب نردبان فروش
1 .به مشتریان غیرفعال رجوع کنید.
تحقیقات نشان داده است که هزینه جذب یک مشتری جدید 5 تا 01 برابر هزینه حفظ مشتریان فعلی است.
متأسفانه در ایران به حفظ مشتریان کنونی اهمیت زیادی داده نمیشود
و به جذب رضایت مشتری تازه وارد اهمیت بیشتری داده میشود.
به این روش، روش دمبلی گفته میشود. در روش دمبلی مشتریان راضی و قدیمی خدمات کمتر دریافت میکنند
و قیمت بالاتری پرداخت میکنند و مشتریان جدید و اهل چانه زنی خدمات بیشتر و قیمت بیشتری دریافت میکنند.
این کار یک کار مهلک برای هر کسب وکاری است.
همه کسب وکارها مشتریانی دارند که مدتهاست به آن کسب وکار سر نزده اند.
از همین الان به اسناد، فاکتورها، سیستم حسابداری، فروشندگان و حتی دفترچه تلفن خود مراجعه کنید
و ببینید کدامیک از مشتریان مدت طولانی است که از شما خرید نکرده اند و یا ارتباطی با شما نداشته اند.
برای تماس با آنها، برنامه روزانه تنظیم کنید و آنها را به خرید مجدد دعوت کنید.
سعی کنید یک پیشنهاد عالی برای آنان در نظر بگیرید
تا بواسطه این پیشنهاد اگر با رقیب شما همکاری میکنند، برای ترک رقیب شما و خرید مجدد از شما ترغیب شوند.
اگر با مشتری ارتباط برقرار کردید و اعلام بی نیازی کرد،
سعی کنید از او بخواهید کسانی را که ممکن است به کالای شما نیاز داشته باشند را به شما معرفی کنند.
منتظر نمانید، انجامش دهید.
منبع:
http://book.karnil.com
کتاب نردبان فروش را از لینک زیردانلود نمایید.